Sukker i urinen.... :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. september 2012

MKuhr

Var ved lægen i dag og havde 3+ sukker i urinen...
havde næsten lige spist en gang cornflakes med sukker.. derfor ville min læge gerne have mig ind en af de næste par dage med en ny urinprøve hvor jeg ikke havde spist sukker aftenen før og om morgenen...

Der har ikke været sukker i min urin før nu er 32 uger henne...

det kom lidt bag på mig.. men har en svaghed for det søde for tiden.. ved at man kan få svar på om det er sukkersyge via en glukosebelastning.. men det håber jeg godt nok ikke bliver nødvendigt.. skal til scanning i morgen og der tager de jo også en urinprøve..

men er der nogen herinde der har oplevet det samme og uden det betød noget? er lidt bekymret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

mortilnoahogmelina

Altså der er fundet sukker i min urin 2 gange nu og har os fået lavede sådan en test .. men jeg har ikke sukkersyge ..
Skal til jm mandag 36+0 og er spændt på om den viser sukker os .

Anmeld

27. september 2012

MKuhr

Mortil2tiloktober skriver:

Altså der er fundet sukker i min urin 2 gange nu og har os fået lavede sådan en test .. men jeg har ikke sukkersyge ..
Skal til jm mandag 36+0 og er spændt på om den viser sukker os .

Okey, så behøver ikke være så bekymret måske... kunne være dejligt med en blank urin i morgen... uha det er farligt med det sukker der...

Anmeld

27. september 2012

mortilnoahogmelina

Nord skriver:

Okey, så behøver ikke være så bekymret måske... kunne være dejligt med en blank urin i morgen... uha det er farligt med det sukker der...

Nej synes ikke du behøver være så bekymret .. vent og se hvad testen siger i morgen ..

Ved det er død svært men jeg har valgt bare at acceptere det . JEg har selv stor trang til søde sager

Anmeld

27. september 2012

MKuhr

Mortil2tiloktober skriver:

Nej synes ikke du behøver være så bekymret .. vent og se hvad testen siger i morgen ..

Ved det er død svært men jeg har valgt bare at acceptere det . JEg har selv stor trang til søde sager

Det er også bare så unfair når man er gravid og skal spise sundt

manden har endda fødselsdag mandag og der kommer gæster lørdag... hmmm... tror ikke jeg kommer til at sidde med en gulerod i stedet... jeg skal ikke gå glip af det gode

ja hvis den er fin i morgen så sker der vel ikke noget at overgive sig til det søde engang imellem...

Anmeld

27. september 2012

Princesspigen

Nord skriver:

Var ved lægen i dag og havde 3+ sukker i urinen...
havde næsten lige spist en gang cornflakes med sukker.. derfor ville min læge gerne have mig ind en af de næste par dage med en ny urinprøve hvor jeg ikke havde spist sukker aftenen før og om morgenen...

Der har ikke været sukker i min urin før nu er 32 uger henne...

det kom lidt bag på mig.. men har en svaghed for det søde for tiden.. ved at man kan få svar på om det er sukkersyge via en glukosebelastning.. men det håber jeg godt nok ikke bliver nødvendigt.. skal til scanning i morgen og der tager de jo også en urinprøve..

men er der nogen herinde der har oplevet det samme og uden det betød noget? er lidt bekymret...

tag du det helt roligt søde, jeg havde 3+ sukker i urinen igennem næsten 2 måneder og fik lavet testen 2 gange, jeg har ikke sukkersyge  

det forsvandt igen af sig selv det sukker i urinen der, nu viser alle mine test fine tal  

men hellere tage testen en gang for meget end risikerer en baby på 4-6 kg som skal tages med kejsersnit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.