mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. september 2012

mortilnoahogmelina

Hej piger ..

Jeg er 35+3 idag , og jeg har her de sidste dage haft mange mens smerter on off hele dagen igennem . Idag er min mave så ret så hård konstant ..

Jeg har ingen blødninger eller noget haft , tror heller ikke slimproppen er gået endnu..

Jeg har svært ved at gå fordi de tynger så meget ned af utrolig ubehageligt ..

Burde jeg være bekymret ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

mortilnoahogmelina

Hilfe piger ..

Anmeld

27. september 2012

EnGodMor

Mortil2tiloktober skriver:

Hej piger ..

Jeg er 35+3 idag , og jeg har her de sidste dage haft mange mens smerter on off hele dagen igennem . Idag er min mave så ret så hård konstant ..

Jeg har ingen blødninger eller noget haft , tror heller ikke slimproppen er gået endnu..

din stakkel...

Jeg ved ikke noget om det, men vil bare lige sige, at da jeg var til jordmoder tæt på fødslen, så mærkede hun og sagde at jeg havde pluk veer..

Spurgte hende om hvordan hun kunne mærke det...

Og hun sagde så at når maven blev hård, så var det en pluk ve 

Anmeld

27. september 2012

Klematis

Når maven bliver hård, er det plukkeveer. Kan ikke huske med mens. Smerter. Kan huske murren. Altså sådan lidt uro ón and off, som jo så tilsidst blev til veer.
Ring til fg, hvis du er utryg. Eller din egen jordemoder i morgen.
Hun vil nok sige at du skal ligge og slappe.

Anmeld

27. september 2012

mortilnoahogmelina

engodmor skriver:

din stakkel...

Jeg ved ikke noget om det, men vil bare lige sige, at da jeg var til jordmoder tæt på fødslen, så mærkede hun og sagde at jeg havde pluk veer..

Spurgte hende om hvordan hun kunne mærke det...

Og hun sagde så at når maven blev hård, så var det en pluk ve 

JEg ved os jeg desværre lider af mange pluk veer . Og jeg kan ms mærke de kommer med jævn mellemrum .

Og tak for svar

Anmeld

27. september 2012

mortilnoahogmelina

Klematis skriver:

JJaomiminNår maven bliver hård, er det plukkeveer. Kan ikke huske med mens. Smerter. Kan huske murren. Altså sådan lidt uro ón and off, som jo så tilsidst blev til veer.
Ring til fg, hvis du er utryg. Eller din egen jordemoder i morgen.
Hun vil nok sige at du skal ligge og slappe.

Min sidste fødsel startede med sådan nogen murren som jeg kalder mens smerter .. men jeg vil jo helst ikke føde endnu mest for at slippe for at være indlagt .. for føde vil jeg gerne snart

Jeg føler mig egentlig ikke utryg . Jeg tænkte bare om man skulle tænke sig lidt mere om hvad man fortager sig
Har slappet godt af her til aften . Men kommer og går stadig ..

Tak for svar

Anmeld

27. september 2012

Camillos

Hej piger ..

jeg tror evt det bebsen der har lagt sig med hovedet ned i bækkenet det har lillepigen gjort med  mig nu! av det gør  nas! tror ikke du skal være bekymret søde 

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

JEg ved os jeg desværre lider af mange pluk veer . Og jeg kan ms mærke de kommer med jævn mellemrum .

Og tak for svar

Det er helt normalt, at når man nærmer sig fødslen så tiltager plukveerne også..og de kan blive ret så belastende i den sidste tid.
Så du må tage den med ro, og prøve at finde stillinger, der ikke provokerer dem så meget, både når du sidder og ligger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. september 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

OKay

jeg tror evt det bebsen der har lagt sig med hovedet ned i bækkenet det har lillepigen gjort med  mig nu! av det gør  nas! tror ikke du skal være bekymret søde 

OKay, dejligt at hører. Så venter jeg bare spændt på en fødsel søde

Anmeld

27. september 2012

mortilnoahogmelina

SussieThyssen skriver:

Det er helt normalt, at når man nærmer sig fødslen så tiltager plukveerne også..og de kan blive ret så belastende i den sidste tid.
Så du må tage den med ro, og prøve at finde stillinger, der ikke provokerer dem så meget, både når du sidder og ligger.

Kærligst
Sussie

Prøver jeg så vidt det er mulig.. men hold da ferie det er svært at finde måder hvor ikke de kommer .. er især slemt når jeg går ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.