Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Jeg blev rådet til IKKE at skrive det af sådan en "cv-ekspert" der var det sted jeg var i aktivering .. Men jeg skrev det altså alligevel .. Og jeg HAR fået arbejde
Jeg blev rådet til IKKE at skrive det af sådan en "cv-ekspert" der var det sted jeg var i aktivering .. Men jeg skrev det altså alligevel .. Og jeg HAR fået arbejde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Når i skriver ansøgning skriver i så at i har barn/børn?? Har både hørt folk synes man skal og folk synes man ikk skal.. Jeg synes faktisk selv det er en meget god ide men kunne også godt finde på ikk at gøre det bare for at være mere sikker på ikk at blive lagt i papirskurven..
Når i skriver ansøgning skriver i så at i har barn/børn??
Har både hørt folk synes man skal og folk synes man ikk skal.. Jeg synes faktisk selv det er en meget god ide men kunne også godt finde på ikk at gøre det bare for at være mere sikker på ikk at blive lagt i papirskurven..
Ja, helt klart. Ellers er det da lidt at ta fusen på en arbejdsgiver til evt samtale.. de finder jo ud af det før eller siden
MissMaria skriver: Jeg har skrevet det i mit cv under civil status
Jeg har skrevet det i mit cv under civil status
nemlig det har jeg også
Jeg har svaret JA
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128