Børn i ansøgningen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Når i skriver ansøgning skriver i så at i har barn/børn??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.334 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. september 2012

MIWULA

Når i skriver ansøgning skriver i så at i har barn/børn??

Har både hørt folk synes man skal og folk synes man ikk skal.. Jeg synes faktisk selv det er en meget god ide men kunne også godt finde på ikk at gøre det bare  for at være mere sikker på ikk at blive lagt i papirskurven..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

MissMaria

MIWULA skriver:

Har både hørt folk synes man skal og folk synes man ikk skal.. Jeg synes faktisk selv det er en meget god ide men kunne også godt finde på ikk at gøre det bare  for at være mere sikker på ikk at blive lagt i papirskurven..

Jeg har skrevet det i mit cv under civil status

Anmeld

27. september 2012

2babygirls

MIWULA skriver:

Jeg skriver jeg har børn.
Man kan jo også blive valgt fra på en kommende barsel hvis man om 1 år regner med at få 2-3 børn i rap...

Så her får de det at vide.

Anmeld

27. september 2012

MyLove E

Jeg har altid skrevet det og har været til 9 samtaler og fik jobbet til sidst:-)

Anmeld

27. september 2012

Ellie79

MIWULA skriver:

Det stod både i min ansøgning og i mit cv. Faktisk sagde jeg til samtalen jeg ikke ville kunne starte til den dato de regnede med da min søn endnu ikke var startet i vuggestue og jeg stadig var på barsel. I dag har jeg arbejdet der i 4 mdr. Så her havde det ingen betydning.

Anmeld

27. september 2012

Clisolka

MissMaria skriver:

Det samme har jeg gjort 

Anmeld

27. september 2012

MIWULA

AnjaB skriver:

Det stod både i min ansøgning og i mit cv. Faktisk sagde jeg til samtalen jeg ikke ville kunne starte til den dato de regnede med da min søn endnu ikke var startet i vuggestue og jeg stadig var på barsel. I dag har jeg arbejdet der i 4 mdr. Så her havde det ingen betydning.

Super dejligt..

Anmeld

27. september 2012

MIWULA

Tauf skriver:

Jeg har altid skrevet det og har været til 9 samtaler og fik jobbet til sidst:-)

Anmeld

27. september 2012

MIWULA

Baby2påvej skriver:

Jeg skriver jeg har børn.
Man kan jo også blive valgt fra på en kommende barsel hvis man om 1 år regner med at få 2-3 børn i rap...

Så her får de det at vide.

Ja det er rigtigt nok men hvis de spørger kan man jo altid svarer at det har man ikk planer for lige forløbig..

Anmeld

27. september 2012

MIWULA

MissMaria skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.