Hvor længe gik DU med blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. september 2012

M&N

Hej piger.

Jeg var til lægen igår da jeg var i tvivl om jeg havde fået blærebetændelse. Det stikker og der kom jag i underlivet i løbet af dagen. Det gjorde ikke ondt når jeg tissede.

Fik så bekræftet idag at jeg har fået blærebetændelse, og får penicillin imorgen af sviger (arbejder på apotek) ..

Men er i tvivl om hvor længe jeg har haft det? Er der nogen risiko? Det har varet i ca. 2 uger nu og har jo først opdaget det nu.. Nu kommer jeg i behandling og det er jo godt, men årg, er nervøs for bettepigen nu hvor jeg ikke ved hvor længe jeg har haft det ..

knus fra mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

klmf

En urinvejsinfektion gør ikke noget ved fosteret, så bare rolig En ubehandlet urinvejsinfektion kan i værste fald fremprovokere at man går i fødsel, så derfor de er obs på at tjekke os når vi er gravide. Men nu er du jo i behandling

Anmeld

27. september 2012

M&N

lotchen skriver:

En urinvejsinfektion gør ikke noget ved fosteret, så bare rolig En ubehandlet urinvejsinfektion kan i værste fald fremprovokere at man går i fødsel, så derfor de er obs på at tjekke os når vi er gravide. Men nu er du jo i behandling

Bliver bare helt urolig fordi jeg er øm og har ubehag i underlivet og tænker det må være betændelsen. Jeg var selv opmærksom på mine smerter og gener og derfor gik jeg ned uden tid hos lægen og fik lavet en urinprøve, så det var meget godt jeg gjorde det. 

Havde simpelthen ikke samvittigheden til at gå herhjemme længere med usikkerhed om jeg havde det eller ej.. 

Glæder mig til at få pillerne imorgen så jeg kan få det væk igen

Anmeld

27. september 2012

Laulund87

Jeg gik desværre med blærebetændelse for længe og fik pludselig mavesmerter. Jeg blev indlagt fordi den var meget slem og satte gang i veer De fik dem dog hurtigt stoppet, men jeg var indlagt 2 uger hvor de forsøgte at få bugt med blærebetændelsen med pencillin. Var i uge 28 da jeg kom ind.

Anmeld

27. september 2012

M&N

Laulund87 skriver:

Jeg gik desværre med blærebetændelse for længe og fik pludselig mavesmerter. Jeg blev indlagt fordi den var meget slem og satte gang i veer De fik dem dog hurtigt stoppet, men jeg var indlagt 2 uger hvor de forsøgte at få bugt med blærebetændelsen med pencillin. Var i uge 28 da jeg kom ind.

Puha det var ikke særlig rart.. Godt de fik dem stoppet. Nu er jeg ikke så langt henne at de må komme overhovedet (18+2) - hvor længe tror du, at du gik med det?

Anmeld

27. september 2012

Laulund87

BabyWish2012 <3 skriver:

Puha det var ikke særlig rart.. Godt de fik dem stoppet. Nu er jeg ikke så langt henne at de må komme overhovedet (18+2) - hvor længe tror du, at du gik med det?

Tror heller ikke du skal være bekymret 

Jeg fik meget stærke smerter. Jeg aner ikke hvor længe jeg har gået med det, men længe. Det var utrolig svært at komme af med så kan kun tro jeg har gået rigtig længe. Men mærkede bare slet ikke til det, og har da haft det før hvor jeg kunne mærke det når jeg tissede osv.

De syntes også, på sygehuset, at det var vildt mine infektionstal ikke faldt før efter to uger med intensiv behandling. Heldgigvis slap jeg da af med det til sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.