Tryghedsscanning overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Miss Kat

SussieThyssen skriver:

Hmmm..de plejer da ellers at have lyd på scanningsapparaterne. Næste gang du skal til scanning, så bed dem om at skrue op for lyden 

Også bare til en helt almindelig tryghedsscanning? Det har jeg ikke oplevet. Men det har de så også til nakkefoldsscanning? Uha, det glæder jeg mig altså til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Camillos

Miss Kat skriver:

Der var også hjerteblink ved vores tidligere graviditet, men ham der scannede os, havde så travlt med at blive færdig at han bare konkluderede at det var der uden at vise os det. Derfor var det første gang, vi så det i dag. Dengang var jeg ked af, vi ikke så det, men eftersom vi mistede fosteret nogle uger efter, tror jeg egentlig det var godt nok, jeg ikke havde set det lille hjerte...

Derfor er jeg klar over at hjerteblink ikke er en garanti for noget som helst, men jeg prøver at tænke sådan, at vi da ikke kan være så uheldige to gange i træk! (7-9-13)

Den kloge kone har helt ret. Og det har du også. Jeg overfortolker også hvert ENESTE jag eller stik i underlivet eller hvad der føles anderledes. Det er desværre vores lod med vores forhistorie.

Jeg håber, din lille pige snart kommer ud og hilser på, hun har vist været længe ventet! 

det gør hun også ... senest om 5 uger ..  

Åh for pokker.. .. det jeg ked af .. men denne gang ser det hele altså sundt ud... og en fin rund fostersæk  

og vil Be for jer

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Miss Kat skriver:

Også bare til en helt almindelig tryghedsscanning? Det har jeg ikke oplevet. Men det har de så også til nakkefoldsscanning? Uha, det glæder jeg mig altså til.

Så vidt jeg ved (jeg er selvfølgelig ikke 100% sikker) så har alle scanningsapparater en doubler tilsluttet, som kan gengive lyd, de har den som regel bare ikke skruet op, fordi de larmer meget 

Anmeld

27. september 2012

Miss Kat

Camillos skriver:

det gør hun også ... senest om 5 uger ..  

Åh for pokker.. .. det jeg ked af .. men denne gang ser det hele altså sundt ud... og en fin rund fostersæk  

og vil Be for jer

Spændende! 

Okay, jeg har ingen som helst forstand på, hvordan fostersækken skal se ud, så det er da vildt skønt at du mener, den er fin. 

Mange, mange tak! 

Anmeld

27. september 2012

Miss Kat

SussieThyssen skriver:

Så vidt jeg ved (jeg er selvfølgelig ikke 100% sikker) så har alle scanningsapparater en doubler tilsluttet, som kan gengive lyd, de har den som regel bare ikke skruet op, fordi de larmer meget 

Øv det skulle jeg da ha' vidst. Det husker jeg lige!

Anmeld

27. september 2012

Snehund

WIIIII tillykke

Mht lyden har jeg hørt fra en sanningsjordemoder, at det først er senere i graviditeten de sætter lyd på, da det kræver flere ultralydsbølger og det kan vist forstyrre et meget "ungt" foster? Men ved ikke om det passer??

Anmeld

27. september 2012

Miss Kat

Snehund skriver:

WIIIII tillykke

Mht lyden har jeg hørt fra en sanningsjordemoder, at det først er senere i graviditeten de sætter lyd på, da det kræver flere ultralydsbølger og det kan vist forstyrre et meget "ungt" foster? Men ved ikke om det passer??

Mange tak! 

Ja ok, det ville jo i hvert fald forklare det. Nu er jeg helt nysgerrig.

Anmeld

28. september 2012

M (:

Miss Kat skriver:

I dag var så dagen for den frygtede tryghedsscanning.

Vi har jo desværre tidligere kun dårlige erfaringer med graviditetsscanninger,  så jeg var så nervøs, da vi sad i venterummet, at jeg følte mig fysisk dårlig og havde kvalme.

Men der var hjerteblink!!!  Det var første gang nogensinde at vi så hjerteblink og både min kæreste og jeg begyndte at flæbe.

Desuden fik vi et par billeder af vidunderet, hvilket også var første gang!!

Ifølge målingerne er den 15 mm. og jeg går ind i 9. uge i morgen. Bliv hængende, lille spire!

Vi er helt euforiske...  Hav en dejlig dag! 

Stort tillykke! Hvor er det dejligt, at det ENDELIG blev jeres tur til at se hjerteblink - det er SÅ fantastisk og dybt vanedannende! 

Anmeld

29. september 2012

Miss Kat

M (: skriver:

Stort tillykke! Hvor er det dejligt, at det ENDELIG blev jeres tur til at se hjerteblink - det er SÅ fantastisk og dybt vanedannende! 

Mange, mange tak! Ja, det er godt nok helt fantastisk livsbekræftende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.