Ja det er gået godt efter vi så hjerteblink første gang ..
... og det gør det også for jer med jeres fine lille spunk
det kan jeg godt forstå.. og ja et eneste lille bump på vejen gør en usikker.. det kan være alt fra små smerter i underlivet, til en smule pletblødning og alt hvad det indebærer.. der får en til at tvivle igen.
En klog kvinde sagde til mig engang : Være glad, tro på det lykkes denne gang. for du vil være ked af du ikke har nydt graviditeten hvis det kommer til at gå godt... og uanset om du har glædet dig eller været nervøs, vil du blive lige ked af det hvis du taber det igen.
Så forsøg at nyde det så meget som du kan 
Der var også hjerteblink ved vores tidligere graviditet, men ham der scannede os, havde så travlt med at blive færdig at han bare konkluderede at det var der uden at vise os det. Derfor var det første gang, vi så det i dag. Dengang var jeg ked af, vi ikke så det, men eftersom vi mistede fosteret nogle uger efter, tror jeg egentlig det var godt nok, jeg ikke havde set det lille hjerte...
Derfor er jeg klar over at hjerteblink ikke er en garanti for noget som helst, men jeg prøver at tænke sådan, at vi da ikke kan være så uheldige to gange i træk! (7-9-13)
Den kloge kone har helt ret. Og det har du også. Jeg overfortolker også hvert ENESTE jag eller stik i underlivet eller hvad der føles anderledes. Det er desværre vores lod med vores forhistorie. 
Jeg håber, din lille pige snart kommer ud og hilser på, hun har vist været længe ventet! 
Anmeld