Tryghedsscanning overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Camillos

Miss Kat skriver:

I dag var så dagen for den frygtede tryghedsscanning.

Vi har jo desværre tidligere kun dårlige erfaringer med graviditetsscanninger,  så jeg var så nervøs, da vi sad i venterummet, at jeg følte mig fysisk dårlig og havde kvalme.

Men der var hjerteblink!!!  Det var første gang nogensinde at vi så hjerteblink og både min kæreste og jeg begyndte at flæbe.

Desuden fik vi et par billeder af vidunderet, hvilket også var første gang!!

Ifølge målingerne er den 15 mm. og jeg går ind i 9. uge i morgen. Bliv hængende, lille spire!

Vi er helt euforiske...  Hav en dejlig dag! 

Hurra hvor fantastisk .. ... efter 5 graviditeter selv uden hjerteblink.. så vi første hjerteblink på vores prinsesse 6+ ... og hun er fuldbåren idag og klar til at blive født! .. Så fantastisk  

Kæmpe tillykke med den fine spirer og sikke en fin stor forstersæk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

FrkRaarup

Miss Kat skriver:

I dag var så dagen for den frygtede tryghedsscanning.

Vi har jo desværre tidligere kun dårlige erfaringer med graviditetsscanninger,  så jeg var så nervøs, da vi sad i venterummet, at jeg følte mig fysisk dårlig og havde kvalme.

Men der var hjerteblink!!!  Det var første gang nogensinde at vi så hjerteblink og både min kæreste og jeg begyndte at flæbe.

Desuden fik vi et par billeder af vidunderet, hvilket også var første gang!!

Ifølge målingerne er den 15 mm. og jeg går ind i 9. uge i morgen. Bliv hængende, lille spire!

Vi er helt euforiske...  Hav en dejlig dag! 

KÆMPE tillykke

Anmeld

27. september 2012

Miss Kat

SussieThyssen skriver:

Ja, så er det jo nok både 3D og jeg skal komme efter dig, i farver m.m.

Ja det helt store show uden tvivl. Bare dét at jeg kunne se det lille hjerte ligge og pluppe derudad i en allerh*lvedes fart var det hele værd... så behøvede jeg ikke 3D, farver osv. Ikke i første omgang i hvert fald!

Anmeld

27. september 2012

Miss Kat

Camillos skriver:

Hurra hvor fantastisk .. ... efter 5 graviditeter selv uden hjerteblink.. så vi første hjerteblink på vores prinsesse 6+ ... og hun er fuldbåren idag og klar til at blive født! .. Så fantastisk  

Kæmpe tillykke med den fine spirer og sikke en fin stor forstersæk 

Puha, det har været en lang og bøvlet tur, I har været på. Jeg kan forestille mig, det har været helt uvirkeligt hver eneste uge der er gået i graviditeten, hvor det bare er gået godt? Når man har oplevet så meget modgang, er det nemt at komme til hele tiden at forvente det værste.

Jeg glæder mig godt nok til min mave ligner din! 

Anmeld

27. september 2012

Miss Kat

FrkRaarup skriver:

KÆMPE tillykke

Mange tak!!  

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Miss Kat skriver:

Ja det helt store show uden tvivl. Bare dét at jeg kunne se det lille hjerte ligge og pluppe derudad i en allerh*lvedes fart var det hele værd... så behøvede jeg ikke 3D, farver osv. Ikke i første omgang i hvert fald!

LOL

Og lyden..den er da helt fantastisk..den der piskerisagtige lyd..helt utroligt at noget kan slå så hurtigt 

Anmeld

27. september 2012

Camillos

Miss Kat skriver:

Puha, det har været en lang og bøvlet tur, I har været på. Jeg kan forestille mig, det har været helt uvirkeligt hver eneste uge der er gået i graviditeten, hvor det bare er gået godt? Når man har oplevet så meget modgang, er det nemt at komme til hele tiden at forvente det værste.

Jeg glæder mig godt nok til min mave ligner din! 

Ja det er gået godt efter vi så hjerteblink første gang .. ... og det gør det også for jer med jeres fine lille spunk  

det kan jeg godt forstå.. og ja et eneste lille bump på vejen gør en usikker.. det kan være alt fra små smerter i underlivet, til en smule pletblødning og alt hvad det indebærer.. der får en til at tvivle igen. 

En klog kvinde sagde til mig engang : Være glad, tro på det lykkes denne gang. for du vil være ked af du ikke har nydt graviditeten hvis det kommer til at gå godt... og uanset om du har glædet dig eller været nervøs, vil du blive lige ked af det hvis du taber det igen. 

Så forsøg at nyde det så meget som du kan 

Anmeld

27. september 2012

Miss Kat

SussieThyssen skriver:

LOL

Og lyden..den er da helt fantastisk..den der piskerisagtige lyd..helt utroligt at noget kan slå så hurtigt 

Den har jeg så stadig til gode.  Glæder mig.

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Miss Kat skriver:

Den har jeg så stadig til gode.  Glæder mig.

Hmmm..de plejer da ellers at have lyd på scanningsapparaterne. Næste gang du skal til scanning, så bed dem om at skrue op for lyden 

Anmeld

27. september 2012

Miss Kat

Ja det er gået godt efter vi så hjerteblink første gang .. ... og det gør det også for jer med jeres fine lille spunk  

det kan jeg godt forstå.. og ja et eneste lille bump på vejen gør en usikker.. det kan være alt fra små smerter i underlivet, til en smule pletblødning og alt hvad det indebærer.. der får en til at tvivle igen. 

En klog kvinde sagde til mig engang : Være glad, tro på det lykkes denne gang. for du vil være ked af du ikke har nydt graviditeten hvis det kommer til at gå godt... og uanset om du har glædet dig eller været nervøs, vil du blive lige ked af det hvis du taber det igen. 

Så forsøg at nyde det så meget som du kan 

Der var også hjerteblink ved vores tidligere graviditet, men ham der scannede os, havde så travlt med at blive færdig at han bare konkluderede at det var der uden at vise os det. Derfor var det første gang, vi så det i dag. Dengang var jeg ked af, vi ikke så det, men eftersom vi mistede fosteret nogle uger efter, tror jeg egentlig det var godt nok, jeg ikke havde set det lille hjerte...

Derfor er jeg klar over at hjerteblink ikke er en garanti for noget som helst, men jeg prøver at tænke sådan, at vi da ikke kan være så uheldige to gange i træk! (7-9-13)

Den kloge kone har helt ret. Og det har du også. Jeg overfortolker også hvert ENESTE jag eller stik i underlivet eller hvad der føles anderledes. Det er desværre vores lod med vores forhistorie.

Jeg håber, din lille pige snart kommer ud og hilser på, hun har vist været længe ventet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.