Den der mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. september 2012

SRP

Iiih hvornår vokser maven dog. Jeg er 14+2 nu og synes slet ikke maven er vokset. Jeg er oppustet, men det har jeg altid været når jeg har spist. Jeg er slank af bygning, men det kan ikke ses. Håber det er normalt (er 1. gangs gravid). Hvad er jeres erfaring med maven - er det normalt det jeg oplever? Synes mange har maven på, når de er over 12 uger henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Camillos

SRP skriver:

Iiih hvornår vokser maven dog. Jeg er 14+2 nu og synes slet ikke maven er vokset. Jeg er oppustet, men det har jeg altid været når jeg har spist. Jeg er slank af bygning, men det kan ikke ses. Håber det er normalt (er 1. gangs gravid). Hvad er jeres erfaring med maven - er det normalt det jeg oplever? Synes mange har maven på, når de er over 12 uger henne.

Det er altså helt normalt .. nogle får først mave omkring uge 25? ... 

Foster fylder jo faktisk ikke så meget før deromkring .. 

Anmeld

27. september 2012

Miss Church

SRP skriver:

Det er jo meget forskelligt hvor tidligt maven vokser. Siger man ikke normalt omkring uge 20? 

Men ved kvinder, som har været gravide før, kan det ses tidligere. 

Kan godt forstå du bliver utålmodig, men lige pludselig kommer den

Og forresten - tillykke med graviditeten 

Anmeld

27. september 2012

Lauras mor

SRP skriver:

Min mave kunne først ses omkring 24-25 uge. Så det er helt normalt den skal nok komme

Anmeld

28. september 2012

M (:

SRP skriver:

Jeg er uge 13+4, og jeg kan heller intet se endnu! Venter utålmodigt

Anmeld

28. september 2012

DitteFisk

Da jeg var gravid første gang kunne det først så småt ses omkring uge 17-18-19-stykker. Og jeg var også ret slank  

Denne gang (er nu 15+1) har det kunnet ses de sidste 3 uger o_O!

Anmeld

28. september 2012

Ønskebarnet12

Det meget forskelligt fra person til person jeg havde lidt på siddebenet før jeg blev gravid, så hos mig kunne man se det omkring uge 25 og op af  

Anmeld

28. september 2012

SussieThyssen

SRP skriver:

Nogle ligner elefanter et kvarter efter, de er blevet gravide...til dem hørte jeg, og andre, ja der kan de være højgravide med *tviller*, og det er bare en lille bold de har på mavsen.
Tænk på kronprinsesse Mary  

Min kusine, som er en lille tynd pind har fået 7 børn i samme størrelse som mine (mellem 8 og 12 pund) og alligevel gik hun rundt der med en lille halv foldbold på maven. Vi var i familien helt enige om, at hun måtte sno dem rundt om rygraden...hehe!
Medens jeg var nemmere at hoppe over end at gå udenom
Så sådan er det så forskelligt.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

28. september 2012

Kamulla

hav tålmodighed... snart ønsker du den væk igen fordi den er tung og i vejen min voksede først 22 +

Anmeld

28. september 2012

Kit

Jeg var langt over halvvejs før jeg fik stor mave på og ikke kunne skjule det. Er ellers ogå slank. Den kom over weekenden og mandag var kollegerne ikke længere i tvivl selvom de var om fredagen.

Mener det var omkring uge 27-29

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.