Hvad gør I når/hvis strejke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2008

Heidi B

Hej

Selvom vi helt sikkert får problemer, så støtter jeg dem fuldt ud....
Håber bare ikke det varer alt for længe!!! :D

De kunne da også godt tage at strejke i påske hvor de alligevel har lukket!!!!;)

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Det jeg gør er først at tude et par timer :'( Men jeg håber at min svigermor kan give en hånd med for hun skal strejke (ssa på Skejby), ellers må han komme med til undervisning. Jeg har ikke andre muligheder. Hvad jeg mener om det? Tja..de skal da have bedre løn og bedre vilkår, men hvis det er 50 kr/mdr om 3 år, som skiller dem ad, så er min forståelse ikke helt så stor.

Anmeld

13. marts 2008

Githa

Så har jeg heldigvis en helt fantastisk mormor som meget gerne passer Patrick hvis det skulle ske... hun er tidligere DP og har bare stadig det rigtige tag på børn, trods hun er rundet de 73 lige om lidt :D

Anmeld

13. marts 2008

Mette-Marie

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] Og lige en anden ting...hvad mener I om strejken?? Er det okay at pædagogerne strejker eller???[/citat] JA jeg syntes det er meget okay, de får igen min fulde opbakning..... [/citat] Pædagogerne har min største respekt. Jeg mener helt sikkert, at deres lønniveau er for lavt og at de har krav på bedre vilkår. Men.....jeg synes ikke strejke, hvor børn og forældre bliver taget som "gidsel" er særlig konstruktivt. Når det er sagt har jeg intet alternativt forslag til hvad de ellers skal gøre for at blive hørt(?):'( kram(H)

Anmeld

13. marts 2008

MUTT3

Jeg er på barsel så paning er intet problem. Skulle det hele lukke, ville jeg kontakte de andre forældre, og få stablet en ordtning på benene, så os BH´en og SFO´en bliver åbnet op for... vi har en forældersturet BH, så det må vi gerne... dvs her har strejke ingen effekt.

Hvad jeg sys?? Som sådan sys jeg det er ok de strejker, men så rækker den heller ikke meget længere hos mig... og her stopper jeg den så, for jeg har nogle meget bumbastiske og knab så sjove meninger om emnet, der på ingen måde er til fordel for de strejkende.

Anmeld

13. marts 2008

Honningblomst

MUTT3 skriver:

Jeg er på barsel så paning er intet problem. Skulle det hele lukke, ville jeg kontakte de andre forældre, og få stablet en ordtning på benene, så os BH´en og SFO´en bliver åbnet op for... vi har en forældersturet BH, så det må vi gerne... dvs her har strejke ingen effekt.

Hvad jeg sys?? Som sådan sys jeg det er ok de strejker, men så rækker den heller ikke meget længere hos mig... og her stopper jeg den så, for jeg har nogle meget bumbastiske og knab så sjove meninger om emnet, der på ingen måde er til fordel for de strejkende.

Spædende...kom med dem...det jeg gerne ville høre...;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.