Hvad gør I når/hvis strejke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

Honningblomst

Hvordan klarer I det med pasning, hvis det hele "lukker ned"??
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Pia.

Ja lige pt. er jeg jo "heldig" at gå hjemme, så de er jo bare hos mig hvis det...

Hvad med dig selv Eva, hvad gør du ? du ryger vel selv ind under strejken gør du ikk ?

Anmeld

12. marts 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Ja lige pt. er jeg jo "heldig" at gå hjemme, så de er jo bare hos mig hvis det...

Hvad med dig selv Eva, hvad gør du ? du ryger vel selv ind under strejken gør du ikk ?

Nej, jeg ryger ikke ind under i denne omgang, da jeg er i første og ikke-lønnede praktisk, så vi ryger vel bare på semi eller får fri. Så jeg håber næsten på et par dage..;)

Anmeld

12. marts 2008

Mette-Marie

Pyhhh ja altså...(?) Jeg må i første omgang bruge de sidste 3 dage af min ferie (gemt til evt. sygedage - altså Oskars). Min mand skal rejse en del i april, men han kan arbejde hjemme nogle af dagene, hvor han ikke er ude at rejse...og ja, ellers må vandalen jo med på arbejdet. Vi er fuldstændig på den. Min søster/svoger og mor bor i jylland. Karstens mor og min far bor begge i stor. kbh men de arbejder endnu. Karstens far er desværre død. Alternativt vil jeg forsøge at tale med andre forældre fra Bassens VS og evt. skiftes til at passe børnene. Pt. går Hvidovre fri på daginstitutionsområdet.

krams

Anmeld

12. marts 2008

Honningblomst

Og lige en anden ting...hvad mener I om strejken?? Er det okay at pædagogerne strejker eller???

Anmeld

12. marts 2008

Pia.

Eva skriver:

Og lige en anden ting...hvad mener I om strejken?? Er det okay at pædagogerne strejker eller???

JA jeg syntes det er meget okay, de får igen min fulde opbakning.....

Anmeld

12. marts 2008

Regine

så kommer de afsted aligevel hun skal ikke tro hun slipper så let...hehe

jeg er meget godt venner med min dp...hehe

Anmeld

12. marts 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

JA jeg syntes det er meget okay, de får igen min fulde opbakning.....

Lyder godt...handler jo også rigtig meget om at vores børn skal have bedre forhold, så heldigvis kommer det både ansatte og "indsatte";) tilgode..

Anmeld

12. marts 2008

Honningblomst

Regine skriver:

så kommer de afsted aligevel hun skal ikke tro hun slipper så let...hehe

jeg er meget godt venner med min dp...hehe

Er jeg også med min....men derfra til at aflevere er der nu langt...;)

Anmeld

12. marts 2008

Pia

Vi er så heldige at både farmor og mormor er arbejdsløse og kan træde til og ellers kommer hun med på arbejde. Jeg støtter pædagoerne og dagplejerne fuldt ud. Jeg er selv ssh'er så det er jo osgå min faggruppe der er ramt. Og ja vi er alt for lavt lønnet og selvom det er skide træls det skal ende i strejke, så er det åbentbart det der skal til for og få politikernes øjne op:S Men føler også meget med dem der har pasnings problemer. Kh Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.