Tut skriver:
Hej,
Jeg har været guide på tenerife i playa de las americas i vinteren 04/05. Jeg kender dog ikke hotellet da jeg arbejde for apollo.
Det er et SKØNT sted - glæd jer 
Ja, som lone skriver, hvis i har mod på det, så lej en bil, der ser i meget mere.
Lige lidt guide-fif 
I skal klart tage op til nord tenerife, der ligger "loro parque" som er en stor dyrepark, med papegøjer, søløver, aber og meget mere. det vil ungerne elske.
Alle rejsebureauer har ture derop til. Det tager ca 1½ time hver vej i bus.
Ellers så er der masse at se.
Jeg var guide på vores ø-rundtur, da jeg arbejde der og der så vi bla.
"Pyramiderne i guimar" - det er ikke store pyramider som dem i egypten, men det er nogen som er bygget til tilbedelse af solguden.
"Casa Abacco" - det er en gammel herregård som også ligger oppe på nord tenerife.
Og så er der jo altid "theide" det er også meget sjovt. Men det er koldt, så godt med tøj på. Den vinter jeg arbejde der måtte vi flere gange aflyse turen da vi var kommet midtvejs op på bjerget, da der var så meget sne at bussen ikke kunne køre længere om. - skægt at opleve at man den ene dag kan ligge på stranden og stege i solen, for den anden dag stå i sne oppe på et bjerg.
Det var bare lige lidt fra mig. Hav en rigtig god tur, jeg er meget misundelig, jeg gad godt tilbage dertil.
Uha, jo et lille fif mere. Hvis i er til mexicansk mad, tortillias og sådan noget, så ligger der e restaurante på strandboulevarden der hedder "banana garden" der spiser man SÅ godt. Vi holdte vores danske velkomstmøder der og der var altid mange der blev og spiste der bagefter, og alle var helt vilde. (jeg ved jo ik om den ligger der endnu)
God tur.
Mette
Tusind tak for de gode råd

Vi skal HELT sikkert op i dyre parken..
Har selv været i samme by, det er bare 9 år siden nu

Så der er sikkert meget nyt
Anmeld