Tenerife her kommer vi jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

Nanna1985

Hej alle i søde mennesker herinde på Baby.dk  

Jeg ville da lige fortælle at Manden, Vores datter & Jeg+(Babyen I maven) Smutter til Tenerife (Spanien) Tirsdag D. 26 Maj  Vi skal flyve fra Billund Kl. 6:10 Tirsdag morgen  JUBII Vi glæder os bare SÅÅÅ MEGET

Ville lige dele dette link med jer, så klik på billeder så kan I se mange billeder af det hotel vi skal bo på

LINK: http://www.spies.dk/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=1&regionid=17867&countryid=-1&areaid=19382&resortid=18654&hotelid=91710&itemId=91710&filterOnCategoryId=1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Carl-Emil's mor

Tænk at I gider det..

Ser da virkelig bare utrolig ufedt, gammelt, usselt og brugt ud.. gad jeg godt nok ikke..

Hmm misundelig? YES MEGET ..  hehe

Rigtig rigtig god ferie  

Anmeld

24. maj 2009

Nanna1985

Shalmi skriver:

Tænk at I gider det..

Ser da virkelig bare utrolig ufedt, gammelt, usselt og brugt ud.. gad jeg godt nok ikke..

Hmm misundelig? YES MEGET ..  hehe

Rigtig rigtig god ferie  

HEHE  Vi glæder os SYGT meget alle sammen.. Er spændt på hvordan vores datter på 2 ½ år tager så LANG en flyvetur   5 Timer skal vi flyve.. Vi er heldige at det er Kl. 6:10, så vi skal køre om natten, så håber hun er godt træt oppe i flyveren og bare sover de første 3 timer  TOTAL ØNSKE TÆNKNING HEHE  Eii Vi har selvfølgelig legetøj og tegne ting til hende, så håber virkelig det går

Anmeld

24. maj 2009

Carl-Emil's mor

Kan jeg virkelig godt forstå at I gør

Mon ikke hun så er det lidt?? Ellers er hun super frisk hehe men de plejer at være rigtig søde til at hjælpe med underholdning osv.. Bare husk at når I skal lande kan hun evt få ondt i ørene, så bed om en kop lun vand til hvert øre også på med det og en klud nedenunder det hjælper helt utrolig godt Havde jeg altid da jeg var lille

Men er sikker på at det nok skal gå godt

Anmeld

24. maj 2009

Nanna1985

Ja det skal nok gå  Er jeg os sikker på.. De har jo os fjernsyn, de kan se  Ja jeg får ALTID ondt i mine små øre AV AV.. Håber at Fia kan slippe, men det kan hun nok ikke helt desværre  

Tusind tak for dit råd  Det vil vi prøve..

Anmeld

24. maj 2009

Carl-Emil's mor

Altså du kan også selv prøve det hvis det er?? Jeg fik vand for ørene indtil jeg var 16 så stoppede det pludselig men min daddy der rejser flere gange hver måned har altid en kop for øret  Ser lidt forkert ud men det er jo lige meget når det virker

Måske kan hun, ingen af mine søskende har haft ondt når de har fløjet så maybe er hun heldig, kunne jo være skønt for jer

selv tak da 

Anmeld

24. maj 2009

lonemus

Nanna1985 skriver:

Hej alle i søde mennesker herinde på Baby.dk  

Jeg ville da lige fortælle at Manden, Vores datter & Jeg+(Babyen I maven) Smutter til Tenerife (Spanien) Tirsdag D. 26 Maj  Vi skal flyve fra Billund Kl. 6:10 Tirsdag morgen  JUBII Vi glæder os bare SÅÅÅ MEGET

Ville lige dele dette link med jer, så klik på billeder så kan I se mange billeder af det hotel vi skal bo på

LINK: http://www.spies.dk/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=1&regionid=17867&countryid=-1&areaid=19382&resortid=18654&hotelid=91710&itemId=91710&filterOnCategoryId=1

Jeg var på Tenerife for 8 år siden og boede i samme by - hotellet hed El Doque.

Fedt sted - lej en bil og kør selv i bjergene, så ser I mere

Rigtig god ferie

Lone

Anmeld

24. maj 2009

Tut

Hej,

Jeg har været guide på tenerife i playa de las americas i vinteren 04/05. Jeg kender dog ikke hotellet da jeg arbejde for apollo.

Det er et SKØNT sted - glæd jer  

Ja, som lone skriver, hvis i har mod på det, så lej en bil, der ser i meget mere.

Lige lidt guide-fif

I skal klart tage op til nord tenerife, der ligger "loro parque" som er en stor dyrepark, med papegøjer, søløver, aber og meget mere. det vil ungerne elske.

Alle rejsebureauer har ture derop til. Det tager ca 1½ time hver vej i bus.

Ellers så er der masse at se.

Jeg var guide på vores ø-rundtur, da jeg arbejde der og der så vi bla.

"Pyramiderne i guimar" - det er ikke store pyramider som dem i egypten, men det er nogen som er bygget til tilbedelse af solguden.

"Casa Abacco" - det er en gammel herregård som også ligger oppe på nord tenerife.

Og så er der jo altid "theide" det er også meget sjovt. Men det er koldt, så godt med tøj på. Den vinter jeg arbejde der måtte vi flere gange aflyse turen da vi var kommet midtvejs op på bjerget, da der var så meget sne at bussen ikke kunne køre længere om. - skægt at opleve at man den ene dag kan ligge på stranden og stege i solen, for den anden dag stå i sne oppe på et bjerg.

Det var bare lige lidt fra mig. Hav en rigtig god tur, jeg er meget misundelig, jeg gad godt tilbage dertil.

Uha, jo et lille fif mere. Hvis i er til mexicansk mad, tortillias og sådan noget, så ligger der e restaurante på strandboulevarden der hedder "banana garden" der spiser man SÅ godt. Vi holdte vores danske velkomstmøder der og der var altid mange der blev og spiste der bagefter, og alle var helt vilde. (jeg ved jo ik om den ligger der endnu)

God tur.

Mette

Anmeld

24. maj 2009

Fiona78

Er da overhovedet ikke misundelig
Jo helt vildt
Vil også snart syd på det trænger jeg/vi til

Hav en super tur

Anmeld

24. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Aih hvor bliver det bare skønt... er bare vildt misundelig

Rigtig god tur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.