Nf 8/10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.426 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. september 2012

abe123

Åhh jeg glæder mig!!! jeg har lige fået tiden idag da jeg var utålmodig og ringede til sygehuset. 11 dage er der endnu, jeg er så spændt og en smule nervøs. tiden kan bare ikke gå stærkt nok

er der andre der skal afsted ca der eller måske samme dag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

M (:

abe123 skriver:

Åhh jeg glæder mig!!! jeg har lige fået tiden idag da jeg var utålmodig og ringede til sygehuset. 11 dage er der endnu, jeg er så spændt og en smule nervøs. tiden kan bare ikke gå stærkt nok

er der andre der skal afsted ca der eller måske samme dag? 

Hvor bliver det spændende! Jeg var afsted 11+4, og det var helt fantastisk!

Anmeld

27. september 2012

abe123

det var tidligt, ikke dårligt for dig. Jeg glæder mig SÅ meget, men er også en smule nervøs. tiden går aaaaalt for langsomt! 

Anmeld

27. september 2012

FF

uhhh  Spændende  

Skal første gang til jordmoder , 9 oktober (12 dage) glæder mig rigtigt meget uhhh , men er også exstremt nervøs om alt er som det skal være :I 

Anmeld

28. september 2012

M (:

abe123 skriver:

det var tidligt, ikke dårligt for dig. Jeg glæder mig SÅ meget, men er også en smule nervøs. tiden går aaaaalt for langsomt! 

Jeg skulle også rigtig først have været afsted 12+0, men pga. en pletblødning 11+2 (om aftenen) rykkede mig læge tiden frem, så jeg ikke skulle gå i uvished hele weekenden. Heldigvis var alt som det skulle være, og jeg har ikke blødt siden! 

Kan godt forstå du synes tiden går langsomt, sådan har jeg det med tiden indtil MD.. Der er jo 100 år endnu!

Anmeld

30. september 2012

abe123

åhh så er der kun 8 dage i dag til jeg skal til nakkefold!!

og fik brev igår, skal til jordmor 3 uger efter skanningen 

Anmeld

1. oktober 2012

bubba

Skal til NF d. 9/10.. Glæder mig enormt meget.. :-) kan slet ikke vente.. Er 11+5, når jeg skal afsted :-)

Anmeld

1. oktober 2012

abe123

det var tidligt, din heldige asen 

ud fra egen beregning er jeg 12+5 men ud fra tidlig skanning er jeg 12+2 når det sker så jeg skal nok ikke brokke mig 

Anmeld

5. oktober 2012

PeruBaby

M (: skriver:

Hvor bliver det spændende! Jeg var afsted 11+4, og det var helt fantastisk!

Hej 

Så lige at du havde været afsted, da du var 11+4, som vist er det tidligste tidspunkt de foretager NF. Kunne de se det hele fint? Stemte barnets størrelse overens med den vækst barnet burde have siden sidste scanning/ ud fra sidste mens? Jeg spørger bare fordi jeg selv er lidt i vildrede om hvad jeg skal gøre...

Jeg har selv overvejet at tage afsted når jeg er 11+4, men er lidt bange for om det lige er tidligt nok. Hvad nu hvis lægen ikke helt kan se alt det han skal, og man så får en "falskt" lavt risikotal som man kan gå og være nervøs over... hvis det i det hele taget kan lade sig gøre.

Mit problem er at jeg rejser dagen efter (11+5), og kun er hjemme igen én dag når jeg er 13+0 hvor det ville være lidt presset at få foretaget NF, omend det er en mulighed... og så tager jeg afsted igen når jeg er 13+1 og kommer først hjem 14+2, som er efter de anbefaler NF.

Anmeld

5. oktober 2012

abe123

jeg ville selv vælge 11+4 så hvis de ikke er sikre sender de dig bare afsted igen. Så det værste der kan ske er en eksta skanning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.