Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

SussieThyssen

Miss Church skriver:

Det var dejligt at høre Det må jeg lige prøve næste gang. Men det bliver også bedre, hvis jeg går lidt rundt. 

Viste ikke at man kunne få det så tidligt Men man lærer hver dag. 

Tak for dit svar 

Det var så lidt.

Men jo...man kan sagtens få plukveer langt tidligere endda.
Med min den sidste begyndte de vist allerede omkring uge 9.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Hyacinth

Miss Church skriver:

Mange tak!

Og tak for dit svar, det kan helt sikkert bruges! 

Jeg må lige være opmærksom angående blærebetændelse. Jeg skal til jordmoder om en uge, så bliver min urin vel stixet?

Så lidt da

Ja, det gør den, men kun for glukose og protein, så du er nødt til tage forbi lægen uanset hvad og det er ikke godt at gå i en uge med blærebetændelse, hvis nu det skulle være tilfældet

Så afsted til lægen i morgen, hvis du har mulighed for det der. Det er bedst at få vished 

Anmeld

28. september 2012

Kofoed.

Jeg havde det fra 10. uge

Anmeld

28. september 2012

Miss Church

Hyacinth skriver:

Så lidt da

Ja, det gør den, men kun for glukose og protein, så du er nødt til tage forbi lægen uanset hvad og det er ikke godt at gå i en uge med blærebetændelse, hvis nu det skulle være tilfældet

Så afsted til lægen i morgen, hvis du har mulighed for det der. Det er bedst at få vished 

Nårh okay. Så må jeg heller lige få det undersøgt, hvis det bliver ved Der var ikke noget i går, så jeg tænker at det også kan være fordi jeg har bevæget mig meget de dage hvor jeg har haft dem?

Anmeld

28. september 2012

Miss Church

Kofoed. skriver:

Jeg havde det fra 10. uge

Nårh det var jo noget tidligere end mig så Kom det i specielle situationer ved dig?

Anmeld

28. september 2012

Snartmortil3

Jeg blev sygmeldt i uge 17 ved min sidste graviditet. Det var hos første besøg hos jordemoderen, hvor jeg havde haft plukveer i nogle uger.. Jeg troede det var helt normalt. Første graviditet, og man ved jo ikke så meget  Jeg arbejdede 50 timer om ugen som tjener, og det havde virkelig sat gang i mine plukveer. Hver aften når jeg kom hjem havde jeg så ondt at jeg ikke kunne sove. Min jordmoder blev meget forskrækket og kiggede på mig og sagde at det bestemt ikke var normalt.. Jeg var sygmeldt resten af graviditeten. De kom hver dag når jeg gjorde rent osv. og min livmoderhals var en anelse forkortet, så jeg brugte meget tid på sofaen hold dig i ro, og de må BESTEMT ikke gøre ondt. Jeg tænker at det er meget normalt når du nu bærer på to dejlige unger Det er jo dobbelt belastning. 

Anmeld

28. september 2012

Kofoed.

Miss Church skriver:

Nårh det var jo noget tidligere end mig så Kom det i specielle situationer ved dig?

Det betød intet. Der skete desværre andre komplikationer, men blev først sat igang på termin, selvom jeg havde konstante plukveer siden uge 16-18 stykker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.