Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
jeg fik en abort i mandags, & har ikke rigtig blødt og har haft smerter, som de andre gange, mit hjerte siger der er noget som ikke passer,
Tog så en test her til aften og der kom strakt 2 streger,
burde der komme det efter en abort??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej. jeg fik en abort i mandags, & har ikke rigtig blødt og har haft smerter, som de andre gange, mit hjerte siger der er noget som ikke passer, Tog så en test her til aften og der kom strakt 2 streger, burde der komme det efter en abort??
Jeg ville lige snakke med lægen, hvis din mavefornemmelse siger dig at der er noget galt. Mht. graviditetstesten, så kan den sagtens være positiv i lidt tid endnu, hcg er ikke ude af kroppen i det sekund du ikke er gravid mere. Det skal lige have lidt tid til at falde igen.
Der vil være HCG i din krop et stykke tid efter din abort. Derfor er en graviditetstest positiv.
Nej det er ikke normalt. Ring til lægen imorgen ..
Lahn11 skriver: Nej det er ikke normalt. Ring til lægen imorgen ..
Hmm..bliver desværre nødt til at korrigere dig her.
Jo det er helt normalt at en test viser positiv et godt stykke tid efter en afsluttet graviditet.Der går nemlig noget tid inden kroppen har skidt sig af med Hcg'en.
Men hvis TS føler noget er forkert, så skal hun naturligvis kontakte lægen.
KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Hmm..bliver desværre nødt til at korrigere dig her. Jo det er helt normalt at en test viser positiv et godt stykke tid efter en afsluttet graviditet.Der går nemlig noget tid inden kroppen har skidt sig af med Hcg'en. Men hvis TS føler noget er forkert, så skal hun naturligvis kontakte lægen. KærligstSussie
Det fandt jeg ud af ved at læse de andres svar så blev jeg lidt klogere.. Har aldrig selv fået en abort, men gik ud fra at hcg forsvandt dammen med foster
Lahn11 skriver: Det fandt jeg ud af ved at læse de andres svar så blev jeg lidt klogere.. Har aldrig selv fået en abort, men gik ud fra at hcg forsvandt dammen med foster
Det er altid godt, at blive klogere..det bliver jeg også selv tit herinde
Men nej..Hcg dannes ikke af fosteret, men af din egen krop, derfor går der lidt tid inden kroppen har skilt sig af med det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128