Brunlig udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg håber så meget at den har det godt og at hjertet begynder at slå snart, i hvert fald inden jeg skal til scanning igen. 

Skal tage blodprøve igen mandag så er meget spænt og nervøs. Hader den her tid - det føles som evighed. Og man kan ikke rigtig slappe og ikk tænke og bekymre sig. :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Anonym trådstarter

Men da i havde brun udflåd, hva uge var i? I Hvor mange dage har i haft det? Og hvor meget kom der ud? 

Anmeld

29. september 2012

PeruBaby

Men da i havde brun udflåd, hva uge var i? I Hvor mange dage har i haft det? Og hvor meget kom der ud? 

Kan godt forstå at du synes at ventetiden er ulidelig

Håber på det bedste for dig på mandag og at du snart kan komme til en scanning og se - blink.

Min blødning varede ca. 2 uger - nogle dage ind imellem var der ingenting, og jeg troede at det hele var overstået, men så kom det igen - sådan on & off. Men NU lader det til at det er stoppet. Har sidst set blod i mandags

Jeg troede jeg var i 7+2, da det startede, men blev sat ca. en uge tilbage i forhold til scanningen (6+1) og det sluttede da jeg var 8+0 i forhold til scanningen.

Hos mig har det hele tiden været meget lidt, intet der "falder ned i toilettet", men lidt blod (nogle gange brunt andre gange rødt) på toiletpapiret og en smule i trusseindlægget. De første par dage kom der mest - vel hvad der svarer til en 2kr hver halve til hele time på et stykke toiletpapir, jeg havde sat op. Til sidst var det bare lidt brunlige streger i trusseindlægget.

Håber på gode nyheder på mandag

Anmeld

1. oktober 2012

henh01

for at dit tal er steget i dag..

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

tallet er stiget fra 2672 til 6874 så jeg er så glad. Men er stadigvæk lidt bekymret over at der ved min sidste scanning blev påvist at fosteret eller graviditetssækken ikke er stor nok. De sagde at den er på str med uge 5+2 selvom jeg var 6+1 uge henne. 

Har læst at hcg kan stige selvom fosteret er holdt op med at vokse og at man i disse tilfælde får medicinsk abort. 

Så jeg tør ikke være alt for glad. 

Anmeld

1. oktober 2012

PeruBaby

Anonym skriver:

tallet er stiget fra 2672 til 6874 så jeg er så glad. Men er stadigvæk lidt bekymret over at der ved min sidste scanning blev påvist at fosteret eller graviditetssækken ikke er stor nok. De sagde at den er på str med uge 5+2 selvom jeg var 6+1 uge henne. 

Har læst at hcg kan stige selvom fosteret er holdt op med at vokse og at man i disse tilfælde får medicinsk abort. 

Så jeg tør ikke være alt for glad. 

Tror at der er en del der kommer ud for at blive sat en uge - som du - (eller mere) tilbage, hvor alt stadig er i den skønneste orden. Tror bare du skal være positiv og hæfte dig ved dit stigende HCG tal, og prøve at lade være med at bekymre dig alt for meget.

I mit tilfælde har min gyn bare sagt til mig at vi fastsætter min termin ud fra den vækst man kunne se på scanningerne og ikke mens, "da mens-terminen bare ville forvirre mig og ikke svarede til fostrets udvikling". Det var det eneste, der blev sagt til det Væksten, næste gang du bliver scannet, skal jo bare svare til den tid der er gået siden sidste scanning

For at I får -blink at se næste gang i er til scanning. Hvornår er det du skal afsted?

Anmeld

4. oktober 2012

abe123

jeg syntes det lyder meget psoitivt alt sammen 

det er meget normalt at blive sat lidt tilbage til TS og så frem igen til NF fordi de ikke kan måle ordentligt.

da jeg havde brunligt udflåd varede det i 5 dage og var lige så meget som normalt (normalt = har haft øget udflåd under hele graviditeten) og det var omkring uge 4+ 

Anmeld

4. oktober 2012

henh01

Hejsa

hvordan har du det? Går alt godt med din lille spire?

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hejsa!

jeg har det udmærket - har mere spændte og ømme bryster Og det føles GODT

var til scanning i dag, og der er et hjerte med normal hjerteslag og

et lille foster på 4mm.  

er så lykkeligt over at alt er gået godt! Er dog sat tilbage i terminstid en uge så jeg er kun 6+1 selvom jeg burde være i 7+1. Meeen det jeg 

ligeglad med så længe der er et foster med hjerteslag i mig.  

TAK for jeres støtte og opmuntring gennem den ulidelig tid. 

Anmeld

4. oktober 2012

Stjerneskud

Hvor er det dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.