Brunlig udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.544 visninger
22 svar
2 synes godt om
26. september 2012

Anonym trådstarter

Ååååh neeeej. Brunlig udflåd uge 6+0.

har haft sa da jeg var 5+4 for 7 mdr siden og nu er jeg endelig blev gravid igen så får jeg brunlig udflåd. min sidste sa startede også med brun og derefter rød udflåd.  

Er 24 og det min første graviditet, nu har vi ønsket det i snart 2 år.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

abe123

jeg er lige på besøg fra april.

jeg har selv haft en SA og i denne graviditet havde jeg også brunligt udflåd. det holdte efter 4 dage og alt er forløbet som det skulle så op med modet. det kan sagtens ende godt alt sammen  jeg var også selv super angst, men jeg håber og tror det nok skal gå 

Anmeld

27. september 2012

PeruBaby

Hej 

Jeg har både haft lidt helt friskt, rødt blod for ca. 2 uger siden og siden on & off haft lidt brunt udflåd. Det hele startede i uge 6 og er nu i 9. uge. Har stadig lidt brunligt udflåd ind imellem og har sågar haft friskt blod i weekenden igen. 

Har været til scanning to gange og der er stadig en lille spunk til os derinde. Min gynekolog siger at det er mængden af blod det kommer an på. Man kan sagtens bløde en smule i starten af gravidtetn uden at det behøver at betyde noget for barnet. 

Ved mig er det fostret/moderkagen der har løsnet sig en smule fra livmoderen... men så længe blødningen ikke tiltager er prognosen god.

Håber også det bedste for dig

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

Det håber jeg vireklig også. Er så angst for at der noget galt. udflådet kom igår om morgen og igen til middag på str med en 2 kr mønt. Siden har der ikk været noget. 

Håber at alt er iorden og at det har foretaget sig. 

Vil lige ringe til lægen og gynækologen i dag for at høre om jeg kan blive undersøgt og evt komme til scanning. 

Anmeld

27. september 2012

Mokka

Har også oplevet det uden noget var "galt" Den ene gang blødte jeg rigeligt med frisk blod, her var det en tvilling der gik til og anden gang blødte jeg nogle gange under graviditeten uden nogen forklaring herpå.

Brunt udflåd er jo gammelt blod og man kan sagtens også have et hæmatom, hvor kroppen enten selv absorberer eller udstøder den gamle blodansaming. Og hvorfor man får de hæmatomer aner jeg ikke :-)

fingre for at du snart får ro i sindet og alt kommer til at gå godt med den lille

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg været hos gynækologen. er blevet scannet og de kunne ikke se et hæmatom eller nogen blødning. På scanningen kunne hun se fosteret men dens str svarer til uge 5 +2.. Jeg er i uge 6+1. Hun fortæller at det enten kan skyldes at fosteret er stoppet med at vokse og at jeg derfor er igang med at abortere, bløde nu - men at det også kan skyldes at den vokser langsomt. Derfor skulle jeg måle min hcg i blod i dag og igen på mandag for at se om den falder eller stiger. 

Så vi fik ikke noget konkret svar... Men det alligevel dejligt at der bliver gjort noget ved det. Håber så meget at alt er ok. 

efter scanningen da jeg tørrede mig var der stadigvæk lysebrun udflåd. :/ 

Anmeld

27. september 2012

Mokka

Du må ihvertfald ha´stort held og lykke med det

Anmeld

27. september 2012

PeruBaby

Hej 

Her er jeg også ved min lille pige (på nu 20mdr) og ved min nuværende graviditet blevet sat ca. en uge tilbage i forhold til den beregnede termin via sidste mens. Ved ikke om mine børn bare vokser langsomt i starten eller om jeg har et "skævt" ægløsningstidspunk.

Men fra den første scanning, hvor fostret var så stort som det ville være i 6+2 (hvor jeg burde have været 7+2) og til den næste scanning - næsten to uger efter - havde fostret "vokset sig næsten to uger større" (8+0). 

Jeg tror man skal tænke på at ikke alle fostre vokser ens og at der er ret meget fejlmargen i starten når alt bare er bitte-lille

Så bare du får en vækst, der svarer til den tid der er gået ved næste scanning eller et HCG-tal der stiger, så burde alt være jo være i orden.

Håber på det bedste for dig

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Min hcg fra igår ligger på 1672, hvilket er vildt stort ift. Min sidste sa hvor den var på 152. Så nu er håbet større  

dog har jeg fortsat brunlig udflåd, kommer ca. 4x om dagen på str med 25 øre Mønt. 

Anmeld

28. september 2012

Mokka

Det er da et flot tal :-) Håber det forbliver oppe i den høje ende

Jeg var til scanning i uge 8+3 og blev sat tilbage til 7+ Det forvirrede også mig en del, så skulle jeg jo nærmest have testet positiv omkring min ægløsning

Synes man kan læse om flere herinde hvis foster bliver målt mindre end beregnet

Kh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.