7+1 og bløder lidt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Anja1991

Hej tøser 
jeg var ved lægen i mandags og få bekræftet min graviditet. Jeg er idag 7+1 og nu bløder jeg lidt og har også mens-smerter. Er det normalt ?

Knus  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Carina:-)

Njahh.

Altså for mig har det betydet starten på SA.

Men mange bløder,uden det betyder det mindste.

Men jeg ville for at få ro,bede om en skanning.

Håber det bedste!

Anmeld

26. september 2012

Miss Kat

For mig har det også kun betydet SA, men jeg ved, at mange oplever pletblødninger, så lad være med at male Fanden på væggen endnu.

Som Carina skriver: bed om en scanning.

for jer.

Anmeld

26. september 2012

LMX

Det er ikke normalt at bløde i graviditeten, men når det er sagt så er det mere reglen end undtagelsen at man gør det alligevel uden det har nogen betydning.

Jeg har selv blødt siden uge 6 og indtil uge 18. Og her snakker vi MEGET.. (Som at åbne vandhanen i korte perioder og pletblødning for resten)

Hvis det "bare" er en stille blødning uden vævsklumper så kan det sagtens være harmløst.

for at der ikke er noget galt.

Anmeld

26. september 2012

Anja1991

Okay tak for svar

jeg har lige snakket med vagt lægen og han siger at det bestemt ikke er normalt. Men at jeg skal søge egen læge i morgen.

Det blev lige til en trist onsdag  

Anmeld

26. september 2012

Snehund

ak38 skriver:

Okay tak for svar

jeg har lige snakket med vagt lægen og han siger at det bestemt ikke er normalt. Men at jeg skal søge egen læge i morgen.

Det blev lige til en trist onsdag  

Held og lyke i morgen

Sidst jeg var gravid endte blødning med ufrivillig abort

Men denne graviditet:

Jeg blødte lidt i uge 8 - røg til lægen og derefter på sygehuset til scanning - alt var fint, med hjerteblink og masser af bevægelser

Har selv betalt for en scanning i dag 1½ uge efter blødningen - alt er stadig fint og bønnen er vokset fint.

Så jeg håber det bedste for dig

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

ak38 skriver:

Hej tøser 
jeg var ved lægen i mandags og få bekræftet min graviditet. Jeg er idag 7+1 og nu bløder jeg lidt og har også mens-smerter. Er det normalt ?

Knus  

Jeg blødte også lidt i starten og der var intet galt og fik at vide på klinikken at hver 5. bløder en smule i starten af graviditeten!

Jeg håber du kan få fat i lægen hurtigt og blive undersøgt i morgen, så du ikke skal gå og være nervøs alt for længe, for det er ikke til at holde ud!

Jeg meget for at alt er godt

Anmeld

26. september 2012

VIPpigen

Jeg blødte også under graviditeten, og har nu en næsten 2 årig teenager i huset...

jeg blødte fra uge 5 frem til uge 12. Jeg blev scanner i uge 7 eller 8 og der var et fint hjerteblink. Igen i 11+ kom jeg til akut scanning kun 4 dage inden NF. De var lige ved at brede panik fordi de ikke kunne finde baby ved en udvendig scanning, men med det samme de lavede en indvendig var der total fest i mit underliv... Igen i uge 32 blev jeg indlagt i 3 dage med blødninger, og der fik jeg lungemodner. De var simpelthen bange for hun skulle komme før tid... Det gjorde hun så også 2 en halv uge efter indlæggelsen. 

Det korte af det lange, ring til din læge i morgen, få en akut tid til scanning, og få enten be eller afkræftet om der er liv jeg krydser for alt er godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.