Er det tis, eller er mit vand gået?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.478 visninger
12 svar
1 synes godt om
26. september 2012

Deaktiveret profil

Hej alle. :-)

Igår aftes ved 23.00 tiden, følte jeg der sev noget ud af mig, jeg reste mig, hvor der derefter kom en hel masse ud af mig, jeg løb ud i badet, hvor jeg kunne se det lignede tis, lugtede også som tis, men jeg plejer sku ikke at tisse af mig selv.? 

Jeg lagde mig til at sove i håb om at der ville komme veer i løbet af natten, men intet skete, jeg ringede til FG, der sagde hvis der skete noget, så skulle jeg ringe igen. Men intet er sket.  

Så jeg sidder her med lidt murren i underlivet, er lidt i tvivl om det virkelig var mit vand der gik, eller om jeg for første gang tissede ud i det blå? - Det mærkelige er bare at det fossede bare ud, ikke ligesom tis, meget hurtigere... 

Kan man forveksle vand med tis? - Hvad lugter det af? - Hvad farve har det?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Bebsesmoar

Fostervand lugter ikke af tis!!!  Hvis du er nervøs så ring og få det tjekket!! 

Anmeld

26. september 2012

.....

Bebsesmoar skriver:

Anmeld

26. september 2012

Deaktiveret profil

Bebsesmoar skriver:

Nej okay..  Det regnede jeg hellere ikke med at det gjorde. 

Anmeld

26. september 2012

Leneur

Camillamuz skriver:

Hej alle. :-)

Igår aftes ved 23.00 tiden, følte jeg der sev noget ud af mig, jeg reste mig, hvor der derefter kom en hel masse ud af mig, jeg løb ud i badet, hvor jeg kunne se det lignede tis, lugtede også som tis, men jeg plejer sku ikke at tisse af mig selv.? 

Jeg lagde mig til at sove i håb om at der ville komme veer i løbet af natten, men intet skete, jeg ringede til FG, der sagde hvis der skete noget, så skulle jeg ringe igen. Men intet er sket.  

Så jeg sidder her med lidt murren i underlivet, er lidt i tvivl om det virkelig var mit vand der gik, eller om jeg for første gang tissede ud i det blå? - Det mærkelige er bare at det fossede bare ud, ikke ligesom tis, meget hurtigere... 

Kan man forveksle vand med tis? - Hvad lugter det af? - Hvad farve har det?? 

Hvor langt er du henne?
Første gang mit vand gik, var jeg nemlig meget i tvivl om det vitterligt var tis, for var lige steget ud af en bil da jeg fik våde bukser og syntes det lugtede sådan lidt metalagtigt, nå men jeg blev vasket og ville gå i seng, da der kom en skylle til heldigvis på badeværelsegulvet, så det var ikke lige tis der kom. Fik så også en tredje skylle, da min søster kom og det du siger med murren i maven kunne for mig godt lyde som om der muligvis er noget igang.

Anmeld

26. september 2012

SaNiNa

hvis det er fostervnså ville bliver ved med at små løbe, så hvis du ikke er våd mere tror jeg ikke det er forstervand

Anmeld

26. september 2012

Tabula Rasa

SaNiNa skriver:

hvis det er fostervnså ville bliver ved med at små løbe, så hvis du ikke er våd mere tror jeg ikke det er forstervand

Det passer altså ikke, der er meget stor forskel, og det er farligt at sige sådan, fordi nogen så undlader at blive checket!

Min venindes vand var fx gået, men hun opdagede det først 4 dage senere. Hun havde bare haft hvad hun troede var en lille smule udflåd, og hun kunne nøjes med et g-strengs trusseindlæg som hun skiftede én gang om dagen. Hendes veninde fik hende til at tage ind til check for noget andet, og så fandt de ud af at vandet faktisk var gået 4 dage forinden, så hun blev sat igang og derefter indlagt pga. infektionsrisiko. Så ALTID checkes hvis man er i tvivl! Barnet kan jo stå og blokere med hovedet, så vandet ikke kan løbe ud.

Anmeld

26. september 2012

baby012

Så har det ikke været fodtervand du er ikke i tvivl når det går, der er MEGET mere end man kan have i blæren.. Og så er det helt lyst( forhåbenligt) eller grønt hvis der er noget galt.. Ve støv sendt din vej  

Anmeld

26. september 2012

SussieThyssen

Tabula Rasa skriver:

Det passer altså ikke, der er meget stor forskel, og det er farligt at sige sådan, fordi nogen så undlader at blive checket!

Min venindes vand var fx gået, men hun opdagede det først 4 dage senere. Hun havde bare haft hvad hun troede var en lille smule udflåd, og hun kunne nøjes med et g-strengs trusseindlæg som hun skiftede én gang om dagen. Hendes veninde fik hende til at tage ind til check for noget andet, og så fandt de ud af at vandet faktisk var gået 4 dage forinden, så hun blev sat igang og derefter indlagt pga. infektionsrisiko. Så ALTID checkes hvis man er i tvivl! Barnet kan jo stå og blokere med hovedet, så vandet ikke kan løbe ud.

Anmeld

26. september 2012

M&N

Tabula Rasa skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.