øv da for en uheldig situation du er i!

starter lige med at give dig en stooor krammer!!!

så får du et tillykke med graviditeten! Du har et fantastisk vidunder i maven, og du skal give dig selv lov til at nyde det! Sæt dig ned, helt alene, læg hændene på maven og mærk efter hvordan du har det! Er sikker på du vil mærke glæde og varme!

På mig lyder det som om han er skide hamrende bange for at skulle være far igen, - men et eller andet sted gerne vil det!
Han kan tydeligvis ikke give slip på dig, og han bekymrer sig om dig, hvilket jeg synes jeg rigtig godt!
Som jeg forstod det vil du gerne være sammen med ham igen og finde ud af tingene!?
Hvis du ved hvor han bor nu, synes jeg du skal opsøge ham og insistere på at tale ud med ham - for jeres begges skyld!
Forklar ham at hvis han vil være en del af barnets liv, hvadenten det er som din kæreste eller ej, så må han melde ud hvad han vil - du kan desværre ikke forhindre ham i at se barnet hvis han gerne vil det, og jeg tror heller ikke det er en god beslutning at holde ham fra barnet!
Men hvis I skal kunne samarbejde som forældre er I nødt til at kunne tale sammen, og det vil han også forstå, specielt når nu han har et andet barn!
Jeg synes det hele lyder som en typisk "jeg er skide bange", for I har det jo godt når I giver det en chance!
Det er fornuftigt af dig at ikke at satse på noget og ikke forvente noget, men I er nødt til at få talt ud, uanset hvad!

Blev et lidt langt svar...

Du er velkommen til at skrive en privat besked til mig hvis du har brug for at snakke!

Ønsker dig al mulig held og lykke med bebs og din fremtid!
Kæmpe knus herfra!