Må jeg være med?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Marnie86

Hejsa.. Har nu først opdaget denne gruppe, 6 dage før termin, - FLOT;-) Men håber det er ok at jeg hopper med?! - selvom det er lidt sent.

Mvh Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

jack

Marnie86 skriver:

Hejsa.. Har nu først opdaget denne gruppe, 6 dage før termin, - FLOT;-) Men håber det er ok at jeg hopper med?! - selvom det er lidt sent.

Mvh Marie

Velkommen.... bedre sent end aldrig...

Anmeld

26. september 2012

piadas

Selvfølgelig! Velkommen til!

Er du lige så utålmodig som mig, så? Jeg har nemlig også termin om 6 dage!

Anmeld

27. september 2012

Marnie86

Er MEGET utålmodig..  Især fordi jeg har en fornemmelse af at jeg går over tiden. Og nu kan jeg BARE ikke vente mere

Anmeld

27. september 2012

piadas

Marnie86 skriver:

Er MEGET utålmodig..  Især fordi jeg har en fornemmelse af at jeg går over tiden. Og nu kan jeg BARE ikke vente mere

Hehe, jeg har det på samme måde! Jeg havde ellers forsvoret, at det ville ske, fordi mine tre store børn er født 19, 15 og 14 dage over tid, så med min historik er det jo ret sandsynligt, at det vil ske igen!

Alligevel er jeg drønutålmodig og vil bare have ham ud!!

Jeg kan se, at du også skal føde i Viborg - måske vi mødes dernede?! Gerne i aften eller i morgen!

Anmeld

28. september 2012

Sandrica

Marnie86 skriver:

Mvh Marie

Jeg vil også være med!!!! )) 

Har termin på torsdag!!!!! (4/10) så skulle vores prinsesse gerne snart være på trapperne )

Anmeld

28. september 2012

Sandrica

Marnie86 skriver:

Har det CA!!!!! på samme måde ))

Anmeld

1. oktober 2012

Marnie86

Dejligt at høre at man ikke er helt alene i verden:-) Er ved at blive skør af at sidde herhjemme og har alligevel ikke energi til at lave meget andet

Ja jeg skal også føde i Viborg, - Har kun hørt rigtig godt om stedet?!

Anmeld

1. oktober 2012

piadas

Marnie86 skriver:

Dejligt at høre at man ikke er helt alene i verden:-) Er ved at blive skør af at sidde herhjemme og har alligevel ikke energi til at lave meget andet

Ja jeg skal også føde i Viborg, - Har kun hørt rigtig godt om stedet?!

Jeg har bestemt mig for, at jeg ikke bare gider sidde hjemme og vente på veer (selvom det ligger i baghovedet hele tiden). Så imorgen skal jeg i mødregruppe, og på torsdag skal jeg til jdm. + mødes med en veninde bagefter til frokost...så må vi se, om jeg finder på noget onsdag!

Sidste gang foretog jeg mig nemlig ikke noget nævneværdigt, og det blev VIRKELIG trivielt at sidde hjemme og vente! Det vil jeg bare ikke denne gang - de siger også, man skal lave planer, så går man i fødsel!

Jeg fødte i Aalborg de to første gange og tredje gang var i Viborg. Viborg er klart at foretrække. Stuerne er meget bedre og større. Der er fødekar på alle stuerne i Viborg - så vidt jeg ved, er  der kun fødekar på en enkelt af stuerne i Aalborg, men jeg ved ikke, om det er lavet om. I Viborg er der også toilet på alle stuerne - det er der heller ikke i Aalborg. Der skal man ud på gangen, og det kan godt være halvtræls med veer!

Det skal lige siges, at min tredje fødsel også gik meget nemmere og mere smertefrit end de to første, så det kan selvfølgelig også have indflydelse på min mening. Men faciliteterne er klart bedre i Viborg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.