Marnie86 skriver:
Dejligt at høre at man ikke er helt alene i verden:-) Er ved at blive skør af at sidde herhjemme og har alligevel ikke energi til at lave meget andet
Ja jeg skal også føde i Viborg, - Har kun hørt rigtig godt om stedet?!
Jeg har bestemt mig for, at jeg ikke bare gider sidde hjemme og vente på veer (selvom det ligger i baghovedet hele tiden
). Så imorgen skal jeg i mødregruppe, og på torsdag skal jeg til jdm. + mødes med en veninde bagefter til frokost...så må vi se, om jeg finder på noget onsdag!
Sidste gang foretog jeg mig nemlig ikke noget nævneværdigt, og det blev VIRKELIG trivielt at sidde hjemme og vente!
Det vil jeg bare ikke denne gang - de siger også, man skal lave planer, så går man i fødsel!
Jeg fødte i Aalborg de to første gange og tredje gang var i Viborg. Viborg er klart at foretrække. Stuerne er meget bedre og større. Der er fødekar på alle stuerne i Viborg - så vidt jeg ved, er der kun fødekar på en enkelt af stuerne i Aalborg, men jeg ved ikke, om det er lavet om.
I Viborg er der også toilet på alle stuerne - det er der heller ikke i Aalborg. Der skal man ud på gangen, og det kan godt være halvtræls med veer!
Det skal lige siges, at min tredje fødsel også gik meget nemmere og mere smertefrit end de to første, så det kan selvfølgelig også have indflydelse på min mening. Men faciliteterne er klart bedre i Viborg.
Anmeld