Bukserne strammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. september 2012

fyn87

Jeg er 4+6, og igår skete det. jeg havde ondt i maven hen på eftermiddagen så måtte knappe bukserne op, til aften følte jeg mig ekstremt oppustet så smed bukserne helt.. idag prøvede jeg mine alm bukser, med de strammer for meget på maven, så graviditetsbukserne er kommet frem.. sys det er tidligt,  var på vægten for lige at tjekke, men har ikke taget på.. krydser finger for at jeg kan skjule det i min. en mdr. endnu.. havde håbet jeg kunne vente til jeg var 12+... men eftersom jeg allerede har måtte butte bukserne ud, så tvivler jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

LR85

fyn87 skriver:

Jeg er 4+6, og igår skete det. jeg havde ondt i maven hen på eftermiddagen så måtte knappe bukserne op, til aften følte jeg mig ekstremt oppustet så smed bukserne helt.. idag prøvede jeg mine alm bukser, med de strammer for meget på maven, så graviditetsbukserne er kommet frem.. sys det er tidligt,  var på vægten for lige at tjekke, men har ikke taget på.. krydser finger for at jeg kan skjule det i min. en mdr. endnu.. havde håbet jeg kunne vente til jeg var 12+... men eftersom jeg allerede har måtte butte bukserne ud, så tvivler jeg...

i starten har man enormt meget luft i maven (også selvom man ikke prutter mere) og graviditeten gør a man er oppustet.

da jeg var i uge 7, lignede jeg en i 18-20 uge.

Det gik væk igen lidt senere, og kom så 'rigitg' igen der i uge 15-18 stykker

Anmeld

26. september 2012

fyn87

jeg ved der er forskel på hva nummer graviditet, og man ku også hurtig se det da jeg ventede nr to.. nu er det nummer tre.. så tænker det er det samme som nummer 2.. eller næsten da..

Anmeld

28. september 2012

Morstina

Det kender jeg godt! Jeg var omkring 5 uger henne da ventebukserne blev fundet frem... havde heller ikke taget på eller noget... men det kom hurtigt! Er 11+0 idag og må vist indrømme at jeg har taget 2 kg på...Hehe... Men hvor er det skønt at maven allerede kan ses! Syns man gik og ventede og ventede med nummer 1 på at den skide mave skulle boble frem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.