Jamen vi har ikke rigtig fundet ud af så meget. Vi får Bare af vide vi skal se tiden an fordi han kun er 5år.
Vi har endelig fået overtalt børnehaven til at indstille ham til PPR
Jamen han får nogen raseri anfald
, han er lige så frisk når han skal puttes som om morgen, lige meget hvad.
Han gøre alt muligt dumt uden at tænke over det.
Han kan ikke tåle vi laver ting om
Han skal vide tingene i god tid, ellers kan han ikke klare det
Han kan ikke sidde stille.
Han er rigtig voldsom så mange gange vil de andre børn ikke lege med ham.
Lige nu er Det eneste hjælp vi har fået vi bare skal give ham hans vilje hver gang. Men det kan man jo ikke med en 5 årige
Hvad med jer
vores har desværre været en meget lang proces. jeg prøver at nævne nogle af de ting min søn kæmper med:
- ingen nære venner
- ingen ro til at sidde stille
- meget svært ved de sociale spille regler
- mister nemt fokus
- har eksplosions agtige raserianfald
- skal ha meget korte beskeder, og kun 1 af gangen
- er enten meget glad, eller meget trist
- virker nærmest hudløs (alt går direkte ind, han forstår ikke en spøg og er meget nærtagende)
jamen jeg kunne fortsætte meget længe.
min søns problemer startede i børnehaven, måske endnu tidligere, men først da han begyndte i børnehaveklassen ville de indse at der var noget galt. det er dog først nu (næsten 2 år efter hans første skolestart) at ppr har været villig til at indstille ham til udredning for adhd.
min søn har det nu så skidt at vi har bedt om akut hjælp fra ppr mens vi venter på udredning. min søn er indstillet til en plads på speciel skole, og vi afventer hjælp fra en social rådgiver for at få mere ro på ham her hjemme.
så mit råd til dig er, at hvis du mener der er noget galt.... så hold fast så din søn kan få den hjælp han har behov for.
Lone
Anmeld