Ligger lige endnu en nat og vender og drejer mig på 3 time, som jeg har gjort de sidste 4-5 nætter :-( ..
Har idag 14 dage til termin, men hold helt op hvor jeg ikk gider mere nu .. Har holdt ud så længe men nu er det virkelig for meget :-(
Idag har der virkelig været gang i plukkeveerne og har ligesom kunnet se en ende på det hele, lige indtil det hele valgte at gå i stå igen .. :-(
Gider det virkelig ikk mere nu .. Skal til jm på tirsdag men overvejer om man skulle prøve at ringe og snakke med hende imorgen om der måske er en tid lidt før .. Kan mærke på mig selv at det rammer mig psykisk nu også (de fandt ud af at jeg havde en depression, få dage før jeg testede positivt) .. Har ellers brugt graviditeten til at få mig selv op igen og har fået meget ros for det, men føler at det jeg hat bygget op for mig selv, nu bliver revet ned igen ..
Ved der sidder folk og har det 100x værre end mig, men blev nødt til lige at komme af med det .. og da manden sover, og har et arbejde at passe imorgen, vil jeg ikk vække ham for at snakke problemer, nu.
Anmeld