14 laaange dage tilbage ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Ligger lige endnu en nat og vender og drejer mig på 3 time, som jeg har gjort de sidste 4-5 nætter :-( ..

Har idag 14 dage til termin, men hold helt op hvor jeg ikk gider mere nu .. Har holdt ud så længe men nu er det virkelig for meget :-(
Idag har der virkelig været gang i plukkeveerne og har ligesom kunnet se en ende på det hele, lige indtil det hele valgte at gå i stå igen .. :-(
Gider det virkelig ikk mere nu .. Skal til jm på tirsdag men overvejer om man skulle prøve at ringe og snakke med hende imorgen om der måske er en tid lidt før .. Kan mærke på mig selv at det rammer mig psykisk nu også (de fandt ud af at jeg havde en depression, få dage før jeg testede positivt) .. Har ellers brugt graviditeten til at få mig selv op igen og har fået meget ros for det, men føler at det jeg hat bygget op for mig selv, nu bliver revet ned igen ..

Ved der sidder folk og har det 100x værre end mig, men blev nødt til lige at komme af med det .. og da manden sover, og har et arbejde at passe imorgen, vil jeg ikk vække ham for at snakke problemer, nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Øv hvor træls! Håber du har fået sovet lidt alligevel. Vh stine

Anmeld

26. september 2012

th

MillesMor111010 skriver:

RLigger lige endnu en nat og vender og drejer mig på 3 time, som jeg har gjort de sidste 4-5 nætter :-( ..

Har idag 14 dage til termin, men hold helt op hvor jeg ikk gider mere nu .. Har holdt ud så længe men nu er det virkelig for meget :-(
Idag har der virkelig været gang i plukkeveerne og har ligesom kunnet se en ende på det hele, lige indtil det hele valgte at gå i stå igen .. :-(
Gider det virkelig ikk mere nu .. Skal til jm på tirsdag men overvejer om man skulle prøve at ringe og snakke med hende imorgen om der måske er en tid lidt før .. Kan mærke på mig selv at det rammer mig psykisk nu også (de fandt ud af at jeg havde en depression, få dage før jeg testede positivt) .. Har ellers brugt graviditeten til at få mig selv op igen og har fået meget ros for det, men føler at det jeg hat bygget op for mig selv, nu bliver revet ned igen ..

Ved der sidder folk og har det 100x værre end mig, men blev nødt til lige at komme af med det .. og da manden sover, og har et arbejde at passe imorgen, vil jeg ikk vække ham for at snakke problemer, nu.

Fik du sovet? Synes du skalringe og snakke med de jm bare evt før at komme af med det du sidder med så du psykisk kan overskue det

Anmeld

26. september 2012

Mor Til Oktober Børn

StineW79 skriver:

Øv hvor træls! Håber du har fået sovet lidt alligevel. Vh stine

Fik sovet 1 time så ringede mandens vækkeur

Anmeld

26. september 2012

Mor Til Oktober Børn

th skriver:

Fik du sovet? Synes du skalringe og snakke med de jm bare evt før at komme af med det du sidder med så du psykisk kan overskue det

Fik sovet 1 time, så ringede mandens vækkeur ..
Fandt ud af at det selvfølgelig først er i næste uge der også er åbent onsdag, (hun er der kun tirsdag, normalt) så har skrevet til manden min at vi bliver nødt til at snakke når han kommer hjem .. Han har været min klippe igennem alt det her, og har sagt at jeg altid kan komme til ham ..

Anmeld

26. september 2012

th

MillesMor111010 skriver:

Fik sovet 1 time, så ringede mandens vækkeur ..
Fandt ud af at det selvfølgelig først er i næste uge der også er åbent onsdag, (hun er der kun tirsdag, normalt) så har skrevet til manden min at vi bliver nødt til at snakke når han kommer hjem .. Han har været min klippe igennem alt det her, og har sagt at jeg altid kan komme til ham ..

dejligt at du har ham, håber du har fået sovet lidt i løbet af dagen

Anmeld

26. september 2012

Mor Til Oktober Børn

th skriver:

dejligt at du har ham, håber du har fået sovet lidt i løbet af dagen

Er også rigtig glad for jeg har ham ved mig ..

Fik mig lige et par timer til middag, men kan da virkelig godt mærke trætheden har meldt sig ..  Må bare i seng lige om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.