svimmelhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser

sagen er den at jeg er gravid (4+5) men i dag har jeg simpelthen været så PISSE svimmel.. Altså virkelig ubehageligt svimmel.

Er der noget at være nervøs for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

M (:

Hej tøser

sagen er den at jeg er gravid (4+5) men i dag har jeg simpelthen været så PISSE svimmel.. Altså virkelig ubehageligt svimmel.

Jeg var også svimmel i starten, men min læge sagde, at der ikke var noget at være nervøs for selvom det da er møg ubehageligt! 

Anmeld

25. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg bliver også rigtig svimmel hvis jeg går eller står meget  Men det er meget normalt

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg var også svimmel i starten, men min læge sagde, at der ikke var noget at være nervøs for selvom det da er møg ubehageligt! 

okay føler mig bare meget ved siden af mig selv. Har svært ved at fokuserer osv.

Sådan har jeg ikke haft det under mine andre graviditeter.

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg bliver også rigtig svimmel hvis jeg går eller står meget  Men det er meget normalt

okay føler mig bare meget ved siden af mig selv, har svært ved at fokusere osv. Ret ubehageligt

Anmeld

25. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

okay føler mig bare meget ved siden af mig selv, har svært ved at fokusere osv. Ret ubehageligt

Ja jeg kender det godt  Det er rigtig træls og frustrerende! Det plejer at hjælpe for mig at sætte mig ned og få noget at drikke. Ellers sortner det helt for mine øjne. Tror ikke rigtig der er andet at gøre, end at tage det med ro.

Husk ingen graviditeter er ens  

Anmeld

25. september 2012

M (:

Anonym skriver:

okay føler mig bare meget ved siden af mig selv. Har svært ved at fokuserer osv.

Sådan har jeg ikke haft det under mine andre graviditeter.

Ring til din læge, hvis du er bekymret! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.