BabyWish2012 <3 skriver:
Ja det er meget spændende, glæder mig også helt vildt! Jo, det er ret sent, men min vandrejournal blev først sendt ud til sygehuset og til JM da jeg var 12+2 på grund af ferielukket.
Havde en tid d. 17.9, men det var på Amager og længere væk fra min bopæl samt deh avde lavet en fejl så ringede de og gav mig en tid 10 dage senere efter min første tid, som så er imorgen d. 27.9. Går udfra at grunden til jeg er kommet så sent afsted til JM er på grund af min VJ.. Men der kan være så mange årsager, men er jo første gangs gravid, så synes også det er længe at vente!
Da jeg var gravid sidste år havde jeg allerede en tid ugen efter min NF, så der er en væsentlig forskel, men der fik jeg min VJ lavet i 7+ 
Ja, åh, det bliver ret vildt at komme til MD, efter jeg ramte de 15+0 så er tiden gået så stærkt! Det er snart 3 uger siden jeg var til tidlig gennemscanning!
Stort tillykke med graviditeten, lige pludselig så går det stærkt og så er det bare om at nyde det.. 

Nårh, men så har det jo en naturligt forklaring, hvorfor den ligger så sent! Jeg er glad for at have lidt undervejs frem mod MD, så tiden ikke føles aaalt for lang.
Tidlig gennemskanning - er det en kønsskanning eller? Kan se, at I venter jer en lille pige!
Stort tillykke!
Mange tak, ja det er ret vildt.. Synes også det er vildt at jeg allerede er i 14. uge, men alligevel synes jeg den sidste uge siden NF har sneglet sig afsted - og så alligevel, for på fredag er det 14 dage siden..
Tror bare det er fordi vi skriver eksamensopgave, og så føles tiden jo uendeligt lang! Er sikker på at tiden begynder at flyve efter 15+0, for den dag begynder jeg at skrive bachelor, og efter den er min uddannelse slut, og så kommer bebse til verden!