Erfaringer med tidlig kønsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2012

SRP

Hej piger

Er der nogle herinde som har været til en tidlig kønsscanning? Ved I hvor sikker den er og om det er svært at se så tidligt? Jeg skal afsted når jeg er 15+0 (kan ikke vente længere - er så nysgerrig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

chael

Fik en tidlig kønsscanning da jeg ventede nr. 3. Der var jeg 14+6.

Og det var bare en super god oplevelse.

Vi fik at vide, plus at det også var ret tydeligt, vi ventede en dreng.

Det blev bekræftet til md og sørme om der ikke også kom en skøn lille dreng ud af det

Jeg vil mene det er ret sikkert, når de bruger deres 3D/4D udstyr. Men intet er jo sikkert før end man kan se det ved fødslen

Pøj pøj med det

Anmeld

25. september 2012

M&N

SRP skriver:

Hej piger

Er der nogle herinde som har været til en tidlig kønsscanning? Ved I hvor sikker den er og om det er svært at se så tidligt? Jeg skal afsted når jeg er 15+0 (kan ikke vente længere - er så nysgerrig)

Jeg har kun god erfaring med tidlig kønsscaning

Jeg blev scannet da jeg var 14 uger og 3 dage henne, og det tog hende under 1 minut at se kønnet, en lille pige! - og hun var meget dygtig! Jeg var til tidlig gennemscanning ugen efter og der var ingen tap

Det var hos Scanningsjordemoderen i København, er blevet scannet af Marianne hver gang, hun er virkelig dygtig, tager sig god tid og er så professionel! Kan kun anbefale dem. De har både klinikker i Kbh, Silkeborg og Århus

Anmeld

25. september 2012

SRP

Tak for jeres svar Lyder lovende. Glæder mig bare så meget til at se, hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.