Hun kunne ikke se testev var positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. september 2012

DKTiha

Har lige været hos lægen for at få bekræftet det da jeg før har tabt 8 gange så min læge vil gerne følge mig fra starten. Men jeg røg ind til reserve lægen idag og hun tog en test som i mine øjne var positiv men hende jeg var hos var 110% sikker på at den var negativ og den test jeg havde taget derhjemme var falsk positiv.. Hmm jeg gik derfra med en smule vrede og tænkte ej fandeme nej. Så jeg fik til min egen læge og sekratæren som begge bekræftede at den var altså positiv. . Så imorgen skal jeg scannes hos min egen læge for at lave en termins beregning da jeg ikke kan huske hvornår jeg sidst havde min mens... Er glad for jeg gik videre med det for ellers sku jeg have ventet i 4 uger før hun ville se en ny test fra mig.. Nå ja jeg ville bare lige af med det og få et puste rum Hihi. Plzz kryds fingre for at spir bliver derinde i 40 uger !! Tak <3 fordi i læste med :')

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

JS<3

TILLYKKE (: Jeg krydser ihvertfald fingre

Anmeld

25. september 2012

DKTiha

JS<3 skriver:

TILLYKKE (: Jeg krydser ihvertfald fingre

Mange tusind tak <3

Anmeld

25. september 2012

Janni.

Godt du gik videre. Tillykke med spiren. fingre.

Anmeld

25. september 2012

DKTiha

Janni. skriver:

Godt du gik videre. Tillykke med spiren. fingre.

Mange tak :')

Anmeld

25. september 2012

FruStolpe

Tillykke med det

Anmeld

25. september 2012

VØS

Hold da helt op, det var godt du gik videre
Kan godt forstå du ikke var "helt tilfreds" med reserve lægen
Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

25. september 2012

Camillos

DKTiha skriver:

Har lige været hos lægen for at få bekræftet det da jeg før har tabt 8 gange så min læge vil gerne følge mig fra starten. Men jeg røg ind til reserve lægen idag og hun tog en test som i mine øjne var positiv men hende jeg var hos var 110% sikker på at den var negativ og den test jeg havde taget derhjemme var falsk positiv.. Hmm jeg gik derfra med en smule vrede og tænkte ej fandeme nej. Så jeg fik til min egen læge og sekratæren som begge bekræftede at den var altså positiv. . Så imorgen skal jeg scannes hos min egen læge for at lave en termins beregning da jeg ikke kan huske hvornår jeg sidst havde min mens... Er glad for jeg gik videre med det for ellers sku jeg have ventet i 4 uger før hun ville se en ny test fra mig.. Nå ja jeg ville bare lige af med det og få et puste rum Hihi. Plzz kryds fingre for at spir bliver derinde i 40 uger !! Tak <3 fordi i læste med :')

ztort tilykke med graviditeten.  jeg har selv tabt 5 gange men nu venter jeg på min prinsesses ankomst om 3 uger. mirakler kan ske

Anmeld

25. september 2012

DKTiha

Camillos skriver:

ztort tilykke med graviditeten.  jeg har selv tabt 5 gange men nu venter jeg på min prinsesses ankomst om 3 uger. mirakler kan ske

Ja det kan de, og tillykke til dig os. Har godt fulgt med fra sidelinien af det dejligt det endelig lykkedes...

Anmeld

25. september 2012

DKTiha

VØS skriver:

Hold da helt op, det var godt du gik videre
Kan godt forstå du ikke var "helt tilfreds" med reserve lægen
Stort tillykke med graviditeten

Ja jeg var ikke helt tilfreds ! Men fik det da heldigvis bekræftet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.