Hvad har du købt til baby? (Dele tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Camilla30

Hej

Ihh det er så hyggeligt at få lov at købe ting til den lille, vi har fået utrolig meget tøj og legetøj, som vi har arvet og også en vippestol, strækvikle og bæresele, ellers har vi købt resten. Vi har både købt brugt, nyt og i Tyskland, da de ofte er en del billigere med babyting (www.baby-markt.de) kan anbefales.

Vi har købt Odder barnevogn, brugt 1½ år gammel inkl. lift, madras og sommer - og vinterdyne..

Sort stokke stol, ny + ny baby indsats her til.

Kravlegård, ny hvid.

Juno seng, ny hvid.

Rômer autostol, ny, babysafe plus II med isofix base.

Pusletaske fra LÄSSIG, hvor producenten har haft fokus på, at det blot skal ligne en almindelig taske. Hvis du mangler inspiration til pusletaske kan jeg anbefale at kigge på www.baby-markt.dk, tyskerne gør meget mere ud af pusletasker end vi gør i DK og de har et KÆMPE udvalg. Pusletasker hedder Wickeltasche hvis du skal søge efter det 

Vi mangler at købe babyalarm og venter på at neonate kommer på tilbud igen

Min far er ved at lave et puslebord og en tallerkenrække til babyværelset, som skal males pink og hænge med sangbøger mv. i, derudover er både min mor og svigermor igang med at sy og strikke, sengetøj og babytæppe.

Vi skal til 3D scanning i dag, hvis vi får bekræftet at det er en lille pige vil jeg købe et par dukker fra Rubens barn og måske en hånddukke fra Folkmanis Puppets 

Der er godt nok mange ting at købe første gang, men regner med at det kun er småting vi mangler nu og så glæder jeg mig, ligesom dig, til at indrette værelset, det bliver mit første barselsprojekt

God dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Miss BananaHammock

Camilla30 skriver:

Hej

Ihh det er så hyggeligt at få lov at købe ting til den lille, vi har fået utrolig meget tøj og legetøj, som vi har arvet og også en vippestol, strækvikle og bæresele, ellers har vi købt resten. Vi har både købt brugt, nyt og i Tyskland, da de ofte er en del billigere med babyting (www.baby-markt.de) kan anbefales.

Vi har købt Odder barnevogn, brugt 1½ år gammel inkl. lift, madras og sommer - og vinterdyne..

Kravlegård, ny hvid.

Juno seng, ny hvid.

Pusletaske fra LÄSSIG, hvor producenten har haft fokus på, at det blot skal ligne en almindelig taske. Hvis du mangler inspiration til pusletaske kan jeg anbefale at kigge på www.baby-markt.dk, tyskerne gør meget mere ud af pusletasker end vi gør i DK og de har et KÆMPE udvalg. Pusletasker hedder Wickeltasche hvis du skal søge efter det 

Min far er ved at lave et puslebord og en tallerkenrække til babyværelset, som skal males pink og hænge med sangbøger mv. i, derudover er både min mor og svigermor igang med at sy og strikke, sengetøj og babytæppe.

Vi skal til 3D scanning i dag, hvis vi får bekræftet at det er en lille pige vil jeg købe et par dukker fra Rubens barn og måske en hånddukke fra Folkmanis Puppets 

Der er godt nok mange ting at købe første gang, men regner med at det kun er småting vi mangler nu og så glæder jeg mig, ligesom dig, til at indrette værelset, det bliver mit første barselsprojekt

God dag

Vi kigger også på neonate babyalarm. Jeg synes de er billigst hvis man køber dem online.

Er det også BC5000A I vil ha'? Synes nemlig jeg kan læse mig frem til at den afløses af BC5500A og at den anden ikke produceres mere - så måske der kommer nogle gode tilbud på rester!

Anmeld

2. oktober 2012

Tøs85

Vi har købt:
Tremmeseng
Miniseng til voksenseng
Skråstol i farven babyblå - tror vi når at blive mega træt af den farve!!
Hyacint puslekommode købte vi brugt, men flot som ny
Autostol låner vi af min søster. Hendes datter vokser ud af den nu, så det er dejligt at kunne dele..
Vi har købt ALT for meget tøj, men det er svært ikke at gøre det når det er så sødt..
Vi har bestilt emmaljunga barnevogn model 2013 i cabri Black. Den tror jeg vi blir rigtig glade for!

Glæder mig til at kunne indrette babyværelset! Men vi er i gang med at renovere 1. salen, så det blir nok i sidste øjeblik.

Nå ja, så går jeg på barsel om 3 uger!!

Anmeld

2. oktober 2012

Miss BananaHammock

Camilla30 skriver:

Hej

Kravlegård, ny hvid.

Juno seng, ny hvid.

God dag

Har du bestilt fra baby-markt.de? Kan kun finde et sted på deres hjemmeside hvor de skriver at de kun levere til Belgien, Frankrig, Luxenburg og England..

Anmeld

4. oktober 2012

Lullaby

Vi har købt en vugge, et puslebord, en uro med Noas ark, træbogstaver med hendes navn til døren, en suttekæde med navn, en ringslynge og så noget tøj. Vi har så meget fra hendes søskende så der er slet ikke brug for tøj men det er mor her da ligeglad med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2012

Camilla30

Miss BananaHammock skriver:

Har du bestilt fra baby-markt.de? Kan kun finde et sted på deres hjemmeside hvor de skriver at de kun levere til Belgien, Frankrig, Luxenburg og England..

Jeg kan godt se hvad du mener, vi har bestilt en hel del fra Baby-markt, men fik det godt nok leveret til vores familie i Tyskland for at spare portoen, var ikke lige opmærksom på, at de ikke leverer i DK

Anmeld

5. oktober 2012

Camilla30

Vi kigger også på neonate babyalarm. Jeg synes de er billigst hvis man køber dem online.

Er det også BC5000A I vil ha'? Synes nemlig jeg kan læse mig frem til at den afløses af BC5500A og at den anden ikke produceres mere - så måske der kommer nogle gode tilbud på rester!

Jeg må indrømme, at jeg ikke har sat mig så meget ind i babyalarmerne, vidste ikke, at der var forskellige slags af neonate, teknik er kærestens område, så det er ham, der har ansvaret for at skaffe en god alarm til os, for et stykke tid siden så vi neonate til 879.- i Elgiganten, tror vi venter lidt og ser om vi ikke kan finde den, til den pris igen Men vil da, som du skriver, holde øje md om der kan være lidt rabat at hente på den udgåede model. Hilsner fra Camilla.

Anmeld

14. oktober 2012

Miss BananaHammock

Nyeste indkøb - Fandt den til 50% off i KBH, og kunne ikke stå for det bløde stof og de små øre på hatten.

Anmeld

15. oktober 2012

Camilla30

Nyeste indkøb - Fandt den til 50% off i KBH, og kunne ikke stå for det bløde stof og de små øre på hatten.

Cute!

Anmeld

17. november 2012

Miss BananaHammock

Endnu en anskaffelse til junior. Efter laaaang tids overvejelse og søgen efter den helt rigtige pusletaske, faldte jeg idag over denne taske da jeg var inde i Krutter i Århus. Jeg havde ellers valgt bystroom helt fra, da jeg ikke lige synes de havde en model for mig. Men da jeg så Fiona modellen i levende live - så forelskede jeg mig.

Også havde de også denne fede røde keyhanger - så den røg også med i posen

Nu er der ved at være ro i det lille hus for der mangler meget lidt til juniors ankomst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.