Hej 
Ihh det er så hyggeligt at få lov at købe ting til den lille, vi har fået utrolig meget tøj og legetøj, som vi har arvet og også en vippestol, strækvikle og bæresele, ellers har vi købt resten. Vi har både købt brugt, nyt og i Tyskland, da de ofte er en del billigere med babyting (www.baby-markt.de) kan anbefales.
Vi har købt Odder barnevogn, brugt 1½ år gammel inkl. lift, madras og sommer - og vinterdyne..
Sort stokke stol, ny + ny baby indsats her til.
Kravlegård, ny hvid.
Juno seng, ny hvid.
Rômer autostol, ny, babysafe plus II med isofix base.
Pusletaske fra LÄSSIG, hvor producenten har haft fokus på, at det blot skal ligne en almindelig taske. Hvis du mangler inspiration til pusletaske kan jeg anbefale at kigge på www.baby-markt.dk, tyskerne gør meget mere ud af pusletasker end vi gør i DK og de har et KÆMPE udvalg. Pusletasker hedder Wickeltasche hvis du skal søge efter det
Vi mangler at købe babyalarm og venter på at neonate kommer på tilbud igen 
Min far er ved at lave et puslebord og en tallerkenrække til babyværelset, som skal males pink og hænge med sangbøger mv. i, derudover er både min mor og svigermor igang med at sy og strikke, sengetøj og babytæppe.
Vi skal til 3D scanning i dag, hvis vi får bekræftet at det er en lille pige vil jeg købe et par dukker fra Rubens barn og måske en hånddukke fra Folkmanis Puppets 
Der er godt nok mange ting at købe første gang, men regner med at det kun er småting vi mangler nu og så glæder jeg mig, ligesom dig, til at indrette værelset, det bliver mit første barselsprojekt 
God dag