Hvad har du købt til baby? (Dele tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.022 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Miss BananaHammock

tænker at vi kan sparke lidt gang i gruppe med en tråd hvor vi deler de lækre ting vi allerede nu har købt til baby- Og senere kan vi jo løbende dele når vi køber.

Vi har købt:

Barnevogn (står dog stadig i butikken - vores er med grøn stribe istedet for blå)

Ammepude (kunne ikke stå for køerne )

Ammestol/gyngestol (Børge mogensen - fik den i bryllupsgave.)

Også lidt blandet tøj.

Mormor er igang med at strikke et lækkert barnevognstæppe. Det kan I se når det er færdigt.

Også har jeg fundet ud af hvad junior skal ha' på værelset. Small stuff's serie - grøn med hvide stjerner.

GLÆDER mig til at indrette.

Hvilken pusletaske har I købt/ overvejer I at købe? Og hvad med babyalarmer?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Astrid P

Fiiine ting... Men hey, er du sikker på, at gyngestolen er Børge Mogensen? Vi har en, som jeg vil mene er præcis magen til, men vores er en H.J. Wegner? Anyways - det er en fantastisk gyngestol! Det kan være godt med en lav fodstøtte, fx. en Marokkopude eller noget i den stil, med mindre man selvfølgelig har vildt lange stænger, hvilket jeg desværre ikke er udstyret med...

Jeg har netop lavet en bestilling på en slyngevugge hos www.novasark.dk, men skal lige se til scanning på tirsdag, om det skal være med drenge eller pigefarver...
Vi køber formentlig en barnevogn i weekenden, jeg har købt en enkelt heldragt fra Hollys og en lækker fleece-dragt til de kolde dage når bebsen skal med ud i bilen osv.

Derudover har vi faktisk det meste fra vores ældste datter, så det er ret praktisk...

Anmeld

26. september 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Fiiine ting... Men hey, er du sikker på, at gyngestolen er Børge Mogensen? Vi har en, som jeg vil mene er præcis magen til, men vores er en H.J. Wegner? Anyways - det er en fantastisk gyngestol! Det kan være godt med en lav fodstøtte, fx. en Marokkopude eller noget i den stil, med mindre man selvfølgelig har vildt lange stænger, hvilket jeg desværre ikke er udstyret med...

Jeg har netop lavet en bestilling på en slyngevugge hos www.novasark.dk, men skal lige se til scanning på tirsdag, om det skal være med drenge eller pigefarver...
Vi køber formentlig en barnevogn i weekenden, jeg har købt en enkelt heldragt fra Hollys og en lækker fleece-dragt til de kolde dage når bebsen skal med ud i bilen osv.

Derudover har vi faktisk det meste fra vores ældste datter, så det er ret praktisk...

Min "kloge" mand siger at det er Børge Mogensen der har designet stolen og at Wegner i denne sammenhæng er firmaet der ligesom producerer den... Hvad ved jeg, jeg ønskede mig den bare

Men ja, den er bare mega dejlig. Den står pt. hos min svigerfar hvor vi holdte brylluppet i sin papkasse indtil vi har færdig renoveret 1 sal hvor junior skal sove. Glæder mig til at få den hjem!!!
Jeg havde godt overvejet den med en skammel. Ved man kan få en original skammel til, men tror ikke lige pengene er til det, så har en fra stuen jeg kan flytte op.

Den der hængeslynge er det et alternativ til feks. leandervuggen?

Anmeld

26. september 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Hvilken pusletaske har du forresten fra sidste gang?

Anmeld

26. september 2012

Astrid P

Hængevuggen er en super praktisk ting, som kan bruges både som seng, weekendseng og hyggehule indtil barnet vejer ca. 15 kg. Min veninde havde den til sin datter, og det var helt fantastisk... Den er smart at have med rundt, for den kan hænges op i en helt almindelig dørkarm, og sådan nogle er der jo de fleste steder...

Pusletasken fra sidst er en Gaia og Ko, den er fint nok, meeeen jeg kunne måske godt finde på at kigge på en lidt større og mere rummelig taske. Jeg har bare ikke fundet den helt rigtige endnu.

Gyngestolen har en original fodskammel, men jeg synes den er for høj. Så jeg er på udkig efter en Marokkopude til den. Vi fik vores af mine forældre, den har stået i mit barndomshjem siden jeg var en 5-6 år gammel. Jeg er ret sikker på, at det er H.J. Wegner der har tegnet den, min mand er møbelsnedker og mega design-interesseret, og i hans bøger står det til at være en Wegner model. Jeg er sgu også ligeglad, jeg synes bare den er skøn!

KH Astrid

Anmeld

29. september 2012

DreamChild

Vi har også fået købt lidt, men er ikke færdig endnu.

Tøj er der købt lidt af og puslepuden er kommet i hus og nogle andre småting. Mangler dog stadigvæk en flyverdragt. Men ellers tror jeg vi har hvad der skal til hvis han skulle dukke op i dag... Hvilket han forhåbentlig ikke gør allerede Jo og så har vi forresten lånt min søsters autostol, min nevø bruger den ikke mere og den ser fulstændig ud som ny, skal bare lige vaskes for støv.

Tremmesengen

Detter er barnevognen

Anmeld

29. september 2012

Miss BananaHammock

DreamChild skriver:

Tøj er der købt lidt af og puslepuden er kommet i hus og nogle andre småting. Mangler dog stadigvæk en flyverdragt. Men ellers tror jeg vi har hvad der skal til hvis han skulle dukke op i dag... Hvilket han forhåbentlig ikke gør allerede Jo og så har vi forresten lånt min søsters autostol, min nevø bruger den ikke mere og den ser fulstændig ud som ny, skal bare lige vaskes for støv.

Tremmesengen

Detter er barnevognen

Sikke en fin barnevogn

Anmeld

29. september 2012

Miss BananaHammock

DreamChild skriver:

Tremmesengen

Detter er barnevognen

Sikke en fin barnevogn

Anmeld

29. september 2012

DreamChild

Miss BananaHammock skriver:

Sikke en fin barnevogn

Ja ikke

Vi har en god smag

Anmeld

30. september 2012

Miss BananaHammock

Så fik vi også købt autostol - dejligt med endnu mere på plads!

Vi endte med en Brio Primo, som har vundet test både i danmark og tyskland. Men hold op hvor er det en jungle...

bornebiksen.dk havde den på bud til 1299 incl. isofix base.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.