Spørgsmål vedr. epi. blok. HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Tanjadamgaard

Til dem som har fået en epidural blokade, hvor længe var i ømme der hvor i fik den lagt???

På forhånd tak for svar.

Var øm deromme en dages tid, men lagde nok mest mærke til det, pga jeg var indlagt og lå meget ned. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

MissTas

Laijona Äiti skriver:

Til dem som har fået en epidural blokade, hvor længe var i ømme der hvor i fik den lagt???

På forhånd tak for svar.

jeg var faktisk øm efter den i 4 mrd.

Anmeld

26. september 2012

Pallemor

Laijona Äiti skriver:

På forhånd tak for svar.

Ikke mere end et par dage

Anmeld

27. september 2012

lio

MissTas skriver:

jeg var faktisk øm efter den i 4 mrd.

Var der noget galt eller var det bare sådan??

Anmeld

27. september 2012

MissTas

Laijona Äiti skriver:

Var der noget galt eller var det bare sådan??

tror de har haft ramt lidt forkert da de lagde den.. hun brugt hvert fald 20-25 min på det og sagde så bagefter om jeg var klar over jeg havde skæv ryg .. såå .. men det gik i sig selv igen.. så det var bare sådan det var.. men jeg var øm i så lang tid efter, så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

30. september 2012

Majeha

Fik epi første gang. Den var vist lagt, som den skulle være, og var øm i lænden i nogle dage efter. Men der gik ½ års tid, hvor den stadig var øm i visse stillinger, eller ved visse bevægelser, der hvor jeg var blevet stukket. Og der gik næsten et helt år, før jeg intet kunne mærke, når jeg bøjede ryggen på en bestemt måde. Var bange for det aldrig ville gå over, men det gjorde det, og i dag, næsten 4 år efter, er der stadig intet at mærke  

Anmeld

30. september 2012

foto på lærred

Laijona Äiti skriver:

På forhånd tak for svar.

Jeg fik en med min ældste, og jeg husker slet ikke, at jeg var øm overhoved. Måske har jeg været det, men det har i hvertfald ikke været nok til at jeg har bidt mærke i det.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

invitationer, collager på lærred, julekort, wallstickers til børneværelset

Anmeld

30. september 2012

Sphynxlover

Min blev lagt af en top professionel tog 10 sec og mærkede stort set intet, virkede efter ca 15 min og jeg mærkede intet til veer overhovedet  Bagefter mærkede jeg heller intet til den og blev hverken svimmel, skæv eller noget og kunne sagtens gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.