Spørgsmål vedr. epi. blok. HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

Clisolka

Laijona Äiti skriver:

Til dem som har fået en epidural blokade, hvor længe var i ømme der hvor i fik den lagt???

På forhånd tak for svar.

Jeg var ikke øm bagefter da jeg var smertedækket med morfin og ketoganer efter et kejsersnit de første par dage  Det var dog værre ikke at kunne mærke sine baller og hvornår jeg skulle tisse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

lio

StineW79 skriver:

Første gang blev jeg stukket 8 gange, før den blev lagt rigtigt. Var øm i flere uger efter!

Her anden gang lykkedes det i første forsøg, og jeg har ik mærket noget til det efter overhovedet. Vh stine

Jeg blev stukket 5 gange og tror ikke den blev lagt rigtigt alligevel, den hjalp nemlig ikke det mindste men gjorde du noget eller gik det af sig selv?

(fødte for 3 måneder siden)

Anmeld

25. september 2012

lio

Mutti2B skriver:

Et par dage. Men han stak også forkert første gang så min rygmarvsvæske sprøjtede ud

AV!

Anmeld

25. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Laijona Äiti skriver:

Jeg blev stukket 5 gange og tror ikke den blev lagt rigtigt alligevel, den hjalp nemlig ikke det mindste men gjorde du noget eller gik det af sig selv?

(fødte for 3 måneder siden)

Jeg fik massage og tror det var det der hjalp! Håber du snart får det bedre! Ellers syntes jeg du ska prøve at snakke med din læge. Vh stind

Anmeld

25. september 2012

MortilElias2010

Husker ingen ømhed efterfølgende overhovedet - mærkede hverken stikket eller lign. Men var også udmattet så faldt hurtigt i søvn da den virkede 

Anmeld

25. september 2012

LSM

Laijona Äiti skriver:

Til dem som har fået en epidural blokade, hvor længe var i ømme der hvor i fik den lagt???

På forhånd tak for svar.

Jeg var slet ikke øm overhovedet

Anmeld

25. september 2012

sne190810

Hvis det er 3 måneder siden, og du stadig har smerter/ømhed ved injektionsstedet, så syntes jeg du skal kontakte din læge for at få det undersøgt.

Det er lang tid at gå med smerter/ømhed!

Anmeld

25. september 2012

Fru.Mäes <3

Jeg fik kejsersnit mandag den 17 september og det første døgn kunne jeg ikke selv gå på toilettet!! Så de måtte lille et kateter hver 3-5 time for at tømme blæren!

Kom så hjem onsdag og blev så indlagt igen torsdag pga. der var mistanke om spinal-hovedepine! Men det forsvandt da selv!

Nu har lidt over en uge siden mit kejsersnit, har jeg ondt når jeg tisser og har ondt i mine ben..

Tager til lægen i morgen for at få tjekket om det evt. er en blærebetændelse eller om der evt. er kommet skader efter alle de skide kateter de har haft sat op!

Smerterne i benene er vist meget normalt - så det får lige et par dage mere at FORSVINDE på. Ellers må jeg have fat i doktor'en igen..

Ømhed i ryggen - har jeg intet haft 

Anmeld

26. september 2012

lio

StineW79 skriver:

Jeg fik massage og tror det var det der hjalp! Håber du snart får det bedre! Ellers syntes jeg du ska prøve at snakke med din læge. Vh stind

jo tak.

(min læger siger dog at det kan være sådan i et par måneder, så ville høre om andre havde samme erfaring.)

Anmeld

26. september 2012

lio

sne190810 skriver:

Hvis det er 3 måneder siden, og du stadig har smerter/ømhed ved injektionsstedet, så syntes jeg du skal kontakte din læge for at få det undersøgt.

Det er lang tid at gå med smerter/ømhed!

det er problemet, min læge siger at det kan være sådan i nogle måneder, så ille høre jer herinde om i havde samme erfaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.