jeg skriver som anonym for at være sikker på der ikke er noget familie der kan se det.
jeg var gravid i januar men aborterede desværre. siden har kæresten givet klart udtryk for at han ikke vil have nogen børn nu, men alligevel bruger vi aldrig beskyttelse. i sidste uge spurgte min fysioterapeut mig om jeg var var gravid, hun synes jge så gravid ud. men det var jeg ikke. troede jeg. det fik mig til at tænke over at jeg jo faktisk har været ret træt den sidste uges tid, og har haft enormt ømme bryster. så jeg tog et smut i lidl og købte en test. den tog jeg så for 10 minutter siden, og allerede inden der var gået 1 minut kom nr 2 streg :/ jeg ved at jeg havde ægløsning mellem d. 15-17 sep. Jeg har lige været scannet på gynækologisk d. 11 grundet smerter og der kunne han se det.
mit spørgsmål går så på om jeg overhovedet ville kunne teste positiv allerede nu?
og er der nogen der har oplevet at netop denne test har vist positivt uden at være det?
hvad er jeres generelle erfaring med denne test?
hvis den er korrekt ville det passe rigtig skidt, vi er kun lige afsluttet parterapi, og ja som sagt kæresten vil ikke have sit eget barn endnu. (jeg har en fra tidligere på 4 år)
jeg vil hellere end gerne have en lille bebs mere, men man er jo desværre to om beslutningen, og jeg vil for alt i verden ikke miste min elskede kæreste.
jeg har vedhæftet et billede af testen, den er meget tydeligere i virkeligheden, men kan ikke rigtig få fanget det på billede.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld