Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Md-scanning i dag på Viborg hospital kl. 12.20
Anders skal ikke med for Silas er syg og derfor skal der jo være én til at passe ham bettemanden herhjemme og eftersom det er mig med babyen i maven, så bliver jeg jo nød til at tage afsted Hihihi
Og nu hvor Anders ikke skal med, har jeg simpelthen besluttet mig for at JEG kommer til at vide kønnet og han ikke gør... Han vil nemlig ikke og jeg har egentlig heller ikke villet, men nu overtager nysgerrigheden altså og især pga. situationen Det bliver sjovt at skulle holde den hemmelighed... Hihihihi
Men det er nu altid sjov med en gætteleg, så hvad tror i at det bliver? En dreng mere? Eller en pige?
Billedet er godt nok en uge gammelt, mest fordi jeg er stor om aftenen men ikke særlig meget om morgenen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Md-scanning i dag på Viborg hospital kl. 12.20 Anders skal ikke med for Silas er syg og derfor skal der jo være én til at passe ham bettemanden herhjemme og eftersom det er mig med babyen i maven, så bliver jeg jo nød til at tage afsted Hihihi Og nu hvor Anders ikke skal med, har jeg simpelthen besluttet mig for at JEG kommer til at vide kønnet og han ikke gør... Han vil nemlig ikke og jeg har egentlig heller ikke villet, men nu overtager nysgerrigheden altså og især pga. situationen Det bliver sjovt at skulle holde den hemmelighed... Hihihihi Men det er nu altid sjov med en gætteleg, så hvad tror i at det bliver? En dreng mere? Eller en pige? Billedet er godt nok en uge gammelt, mest fordi jeg er stor om aftenen men ikke særlig meget om morgenen
Jeg gætter altså på en dreng Hvor er det spændende! Klart du kan holde det hemmelig for ham i 20 uger haha!
Er SPÆÆÆNDT på dine vejne!!!
HeidiØ skriver: Jeg gætter altså på en dreng Hvor er det spændende! Klart du kan holde det hemmelig for ham i 20 uger haha! Er SPÆÆÆNDT på dine vejne!!!
Hahaha! Han sagde også lige nu her at hvis jeg skulle vide det så ville han altså også... Hahaha Ikke så meget mig der er problemet nok mere ham
Jeg synes det ligner en pige mave, men har alligevel stemt dreng, da min "indre stemme" siger dreng Held og lykke!
Jeg vil ikke gætte før jeg kan se din mave forfra.
Man siger jo at piger bæres på siderne og drenge foran, og det kan jeg jo så ikke se på dit billede
KærligstSussie
Jeg tror det er en dreng, men håber på en pige for jeres vegne
Iiiiih hvor spændende søde!!!
jeg har stemt dreng, men det er nok mest fordi du synes i så en tap til NF
glæder mig til en Update senere idag det er da synd at Anders ikke kan komme med... tror du godt at du kan holde hemmeligheden for ham? Hehe jeg ville helt 100% komme til at afsløre mig selv på et tidspunkt...
Har forresten fået skoene - 100 tak. Det blir fusserne glade for
Jeg har stemt pige Selvom et eller andet alligevel siger mig, at du får en dreng! hehe. (meeen jeg gætter sq altid forkert alligevel .)
Glæder mig til update
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128