hvor tidligt??..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.352 visninger
33 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Anonym trådstarter

hej piger..

hvor tidligt har i kunne teste positiv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

M (:

hej piger..

Jeg testede negativ 3+4 (blev meget utydeligt positiv efter tid, men ikke tydeligt nok til at tage et billede), og meget positivt 4+2.. Så ved ikke, hvornår jeg præcist har kunnet teste positivt, men sikkert omkring 3+6 eller 4+0.. 

Hvor langt er du da?

Held og lykke! 

Anmeld

25. september 2012

ModerNatur

Altså hvis det scanningslægen siger passer, så har jeg testet positiv 2+4.. Meeen jeg tror nu at jeg bliver rykket til næste scanning..

det kommer også an på hvor meget HCG lige netop din krop producerer.. Jeg har altid haft et HCG-niveau der lå meget højt, så er nok derfor jeg kan teste positiv forholdsvis tidligt..

Anmeld

25. september 2012

SussieThyssen

De fleste kan teste positiv omkring en uge efter udebleven mens, men vi har da hørt om piger herinde, der kunne teste positiv en lille uges tid før mens normalt skulle komme...altså uge +3

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

jamen er mest bare nys, fordi kæresten og jeg forsøger at blive gravid, så vi sad og snakkede om det

tak for jeres svar, troede faktisk det først kunne testes positiv i uge 5-6.. haha, ville squ ik kunne vente så længe

Anmeld

25. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

jamen er mest bare nys, fordi kæresten og jeg forsøger at blive gravid, så vi sad og snakkede om det

tak for jeres svar, troede faktisk det først kunne testes positiv i uge 5-6.. haha, ville squ ik kunne vente så længe

Du skal lige være klar over, at nogle danner meget langsomt hcg, og derfor først kan måle positiv meget længere henne, men det kan man så få målt ved en blodprøve.

Anmeld

25. september 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Niks, man kan som regel (med undtagelser) teste positivt omkring forventet mens! Jeg testede positiv dagen efter forventet mens (3+6) lidt utydeligt, men mere tydelig dagen efter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du skal lige være klar over, at nogle danner meget langsomt hcg, og derfor først kan måle positiv meget længere henne, men det kan man så få målt ved en blodprøve.

har fået af vide af lægen at jeg har et rimeligt højt hcg niveau

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Niks, man kan som regel (med undtagelser) teste positivt omkring forventet mens! Jeg testede positiv dagen efter forventet mens (3+6) lidt utydeligt, men mere tydelig dagen efter.

uuh, håber snart at det bliver min tur at stå med sådan en test i hånden !

Anmeld

25. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

hej piger..

det tidligste jeg har testet positiv var 4+6 - dvs en uge efter udeblevet mens.. første gang jeg var gravid kunne jeg først få en lille bitte utydelig streg da jeg var 5+4 ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.