Vil bare ikke sove og kan næsten ikke trøstes!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

sandramor

Tulle28 skriver:

Har oplevet præcis det samme:-(

TS: Afsted til ørelægen med jer!

men kan det godt være ørene når det kun er om aftenen hun skriger sååå voldsomt??? ville hun så ikke skrige hver eneste gang hun blev lagt ned eller?? kender intet til ørebørn nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Tulle28

sandramor skriver:

men kan det godt være ørene når det kun er om aftenen hun skriger sååå voldsomt??? ville hun så ikke skrige hver eneste gang hun blev lagt ned eller?? kender intet til ørebørn nemlig

Altså sådan var det her, om dagen var der ingenting og hun kunne snildt tage 2-3 timers lure, men om aftenen brød helvede løs... Det begyndte da hun var 6 mdr og hun fik dræn i da hun var 11 mdr.

Anmeld

25. september 2012

Giraffen

sandramor skriver:

Ja altså jeg ved heller ikke om jeg helt stoler på lægens svar....
Jeg har lagt mærke til at hun gnider sine ører rigtig meget... Og piller ved dem.. Og det gør hun både når hun er oppe og når hun er kommet iseng... Jeg gik/ går bare ud fra det er et træthedstegn nu lægen sagde det så fint ud.....

bar lige til info - min datter er 6 måneder og når hun er træt så gnider hun i øjnene, men har aldrig nogensinde set hende pille ved sine ører - som om hun ikke ved de er der - men hvis de gør ondt så opdager man dem jo ret hurtigt

Anmeld

25. september 2012

Mivsen

sandramor skriver:

Ja altså jeg ved heller ikke om jeg helt stoler på lægens svar....
Jeg har lagt mærke til at hun gnider sine ører rigtig meget... Og piller ved dem.. Og det gør hun både når hun er oppe og når hun er kommet iseng... Jeg gik/ går bare ud fra det er et træthedstegn nu lægen sagde det så fint ud.....

Ring til en ørelæge og forklar, er sikker på de gerne vil se dit barn.

Anmeld

25. september 2012

sandramor

Tulle28 skriver:

Altså sådan var det her, om dagen var der ingenting og hun kunne snildt tage 2-3 timers lure, men om aftenen brød helvede løs... Det begyndte da hun var 6 mdr og hun fik dræn i da hun var 11 mdr.

okay hmm så tror jeg hellere jeg må få ringet til den ørelæge....

det andet er simpelthen ikke til at bære og da slet ikke hvis det rent faktisk er fordi det lille pus har ondt i sine ører...

Anmeld

25. september 2012

sandramor

Giraffen skriver:

bar lige til info - min datter er 6 måneder og når hun er træt så gnider hun i øjnene, men har aldrig nogensinde set hende pille ved sine ører - som om hun ikke ved de er der - men hvis de gør ondt så opdager man dem jo ret hurtigt

hmm jaaaa hihi... det er jo rigtigt...

var bare så sikker på det var fordi hun var træt hun pillede ved dem.... men nu kan jeg se hun også gør det en del i løbet af dagen........

Anmeld

25. september 2012

2721

sandramor skriver:

jaaaa det kan godt være det er det hun prøver at fortælle.....

sys virkelig bare det er RIGTIG voldsomt hun skriger..... og selvom jeg sidder og nusser hende falder hun ikke til ro... og nogengange først længe efter jeg har taget hende op....

men jaaa kan godt være i har ret....

Min søn har gjort præcis det samme og det var ved at knuse mit hjerte. Jeg var siger på han måtte fejle noget!
Men der var og er stadig i perioder, tryghed han har brug for.
De kan skrige så meget at man tænke at de må være i en eller anden form
For ulidelig smerte.
Men hvad kan de første ander end at skrige?

Knus

Anmeld

25. september 2012

2721

jaaaa det kan godt være det er det hun prøver at fortælle.....

sys virkelig bare det er RIGTIG voldsomt hun skriger..... og selvom jeg sidder og nusser hende falder hun ikke til ro... og nogengange først længe efter jeg har taget hende op....

men jaaa kan godt være i har ret....

Dobbelt

Anmeld

25. september 2012

sandramor

Bøllemyr skriver:

Min søn har gjort præcis det samme og det var ved at knuse mit hjerte. Jeg var siger på han måtte fejle noget!
Men der var og er stadig i perioder, tryghed han har brug for.
De kan skrige så meget at man tænke at de må være i en eller anden form
For ulidelig smerte.
Men hvad kan de første ander end at skrige?

Knus

Jaah jeg tror du har ret.... Her til aften faldt hun i søvn uden bøvl kl 19.30 men vågnede igen efter 20 min og skreg... Og kunne kun trøste hende ved at tage hende op og så faldt hun i søvn hos mig... Måtte tage hende op igen efter at ha lagt hende igen... Men da jeg lagde hende anden gang kunne jeg vugge hende lidt i sengen og så sov hun og hun sover stadig.....

Så ja det er nok trygheden hun kalder på....

Anmeld

25. september 2012

2721

sandramor skriver:

Jaah jeg tror du har ret.... Her til aften faldt hun i søvn uden bøvl kl 19.30 men vågnede igen efter 20 min og skreg... Og kunne kun trøste hende ved at tage hende op og så faldt hun i søvn hos mig... Måtte tage hende op igen efter at ha lagt hende igen... Men da jeg lagde hende anden gang kunne jeg vugge hende lidt i sengen og så sov hun og hun sover stadig.....

Så ja det er nok trygheden hun kalder på....

Så lige de mange slåfejl- undskyld
Har hun en nusseklud?
Noget der dufter af mor?
Charlie havde en bluse som duftede af mig, den lagde jeg helt tæt ved hans ansigt, som han så lå og krammede og duftede til, den hjalp rigtig meget.
Håber det løser sig. Her hjalp det mig meget at acceptere at sådan er han bare. Det kan/skal accepteres og ikke ændres.
De vokset heldigvis fra det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.