Hej piger
Har VIRKELIG brug for jeres hjælp.. Er efterhånden ret så desperat!!
Jeg ved der har været en del tråde omkring barnets søvn..
Mit problem er min skønne datter melina som lige om snart er 6 mdr...
I løbet af dagen er hun bare så glad og tilfreds og sover fint i løbet af dagen.. Hun kan dig godt brokke sig lidt når hun blir lagt i barnevognen men falder i søvn efter 5 min hvis jeg vugger lidt med vognen...
Om aftenen når hun skal sove er det HELT galt!!!!
Efter vi har spist kommer hun i bad og får nattøj på og så hygger vi lidt..
Så snart hu. Blir rammer madrassen i tremmesengen eksplodere hun i skrigeri.. Derfor får hun sin aften flaske i sengen.. Men så snart hun er færdig begynder hun at brokke sig og hurtigt begynder hun at skrige og så blot det bare værre og værre!! Intet hjælper.. Jeg nusser hende og siger sshh... Aer hende.. Men hun skriger og skriger fuldstændig hysterisk!!! Igår tog jeg hende tilsidst op og så faldt hun isøvn hos mig og jeg ku lægge hende igen....
Jeg har prøvet at putte hende senere, tidligere, gået ud og ind af værelset, siddet hos hende, sunget for hende... Løftet hovedgæret..Intet hjælper!!
Ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op længere.. Sys det er hårdt at høre hende så hysterisk og ked og ikke kan hjælpe hende
Lægen sagde der intet var at se i ørene så det kan ikke være det....
Kan det ha noget at gøre med at hun stadig ikke har en 100% rytme i løbet af dagen?
Skal jeg geare hende ned noget før om aftenen??
Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre efterhånden og min store datter er også meget påvirket af det efterhånden
Anmeld