Utålmodig! Måske gravid ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Anonym trådstarter

Hmm ja, er måske gravid men er ikke sikker.

Sidste mens. første dag var d. 23 aug. og jeg har normalt en lang cyklus  på omkring 30 dage. Jeg har ikke fået min mens. endnu og jeg har prøvet at teste idag og negativt svar (brugte dog eftermiddags urin) 

Jeg synes jeg har små niv i underlivet osv. som jeg også havde første gang, men jeg overvejer om det er mit hoved/ krop som spiller mig et puds.

Hvornår burde jeg kunne teste og få et korrekt svar, hvis jeg tester om morgenen.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Sidste mens. første dag var d. 23 aug. og jeg har normalt en lang cyklus  på omkring 30 dage. Jeg har ikke fået min mens. endnu og jeg har prøvet at teste idag og negativt svar (brugte dog eftermiddags urin) 

Jeg synes jeg har små niv i underlivet osv. som jeg også havde første gang, men jeg overvejer om det er mit hoved/ krop som spiller mig et puds.

Hvornår burde jeg kunne teste og få et korrekt svar, hvis jeg tester om morgenen.?

nogen er jo meget lang tid om at kunne teste positiv - så prøv igen om et par dage

Anmeld

25. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Nogen kan teste positivt 3+4 andre kan først 6+0 og andre igen endnu senere.. Men så længe mens er udeblivende er der vel håb?

Men tag og prøv med morgenurin med et par dages mellemrum - er sikker på, at de to streger så nok skal fremkomme inden så længe! 

Held og lykke! 

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar.

Uheldigvis kom mens idag.

Så vi må prøve igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.