Sys hun sover hele tiden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

LR85

min dreng sov 23 timer i døgnet de første 14 dage nærmest.

nyd du kan sove lidt og snart vil der være mere gang i den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Valle81

Alle mine tre har sovet den første måned helt væk. I de første 2 uger sov de nok 18-22 timer i døgnet, og så langsomt lidt mere vågen, men i starten har de kun været vågen for at spise, få tør ble snakke i 5 min og så nat nat

Så lyder helt normalt

Anmeld

24. september 2012

L&V

Hvis hun tager fint på så lad hende sove det hun ka. Tænker det er klart hun er meget vågen om natten for at spise når hun sover hele dagen

Anmeld

24. september 2012

Vidunderligeunger

kan huske Alberte sov 20 timer i døgnet de første to måneder.. så pludselig PLING!!! vågnede hun en dag og ville aktiveres Emil sov maks 14 timer i døgnet de første par måneder (kolik)... 

så nyd det

Anmeld

26. september 2012

MorDk

Månsson skriver:

Hvis hun tager fint på så lad hende sove det hun ka. Tænker det er klart hun er meget vågen om natten for at spise når hun sover hele dagen

Ja men hun gider ikke spise ordentlig igennem om natten. Der er hun pyller .... men har fået nogle råd ... som jeg vil prøve af... og så kommer jeg lige med update om en uges tid ♥

Anmeld

26. september 2012

LilleLene

MorDk skriver:

Freya er 4 dage gammel og har et godt sovehjerte om dagen...  Dog ikke om natten der vil hun bare ammes... og puttes om... ♥

Hvor meget må de små sove? Hvad er normalt? Kan sgu ikke huske det!

hehe nyd det, når de er vågnene hele tiden kommer man i tanke om hvor nemt det var da de bare sov

Anmeld

26. september 2012

MorDk

LilleLene skriver:

hehe nyd det, når de er vågnene hele tiden kommer man i tanke om hvor nemt det var da de bare sov

Ja det er rigtig! Har sgu bare glemt hvordan det er at have en spædbarn!

Anmeld

26. september 2012

LilleLene

MorDk skriver:

Ja det er rigtig! Har sgu bare glemt hvordan det er at have en spædbarn!

jeg blev mindet om det da min søster fik en 2 mdr efter jeg havde fået... Lige pludselig slog det mig hvor dejligt det var at de sov hele tiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.