Sys hun sover hele tiden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.309 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. september 2012

MorDk

Freya er 4 dage gammel og har et godt sovehjerte om dagen...  Dog ikke om natten der vil hun bare ammes... og puttes om... ♥

Hvor meget må de små sove? Hvad er normalt? Kan sgu ikke huske det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Sakris

Mener det er 17-20 timer i døgnet.

Anmeld

24. september 2012

Kamulla

de sover en hel del.. bare hold øje med hun ikke bliver gul i huden (eller i øjenene )

Anmeld

24. september 2012

Maja88

altså de skal som små gerne have mad hver 4-6 time... så vågner hun ikke må du gerne vække hende.. så amningen kan køre optimalt...

men her da hun var over 3500g fik jeg at vide hun bare kunne sove igennem om natten hvis det var det hun ville...men ændrede sig så senere, ved hun ikke tog på osv,...(sidespring)

men bare lad hende sove... så længe hun spiser og tager på...

Anmeld

24. september 2012

Sakris

http://www.mama.dk/Baby/Udvikling/BARNET-SOVER-SIG-STOR.aspx

16 til 20 timer. Så umiddelbart ikke unormalt  Min datter sov også helt vildt i starten!

Anmeld

24. september 2012

MorDk

Hun vejde 3880 gram ved fødslen. Hun tager godt for sig - amningen kører... har ikke rigtig en helt rytme endnu men det kommer. Men hun er vågen ved bleskift osv. Men sys bare det er meget at sove hihi...

Anmeld

24. september 2012

dorthemus

Min datter sov sgutte 16-20 timer i døgnet...heller ikke i starten hun har altid sovet max 13-14 timer selv som helt lille

Anmeld

24. september 2012

dorthemus

dobbelt

Anmeld

24. september 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Freya er 4 dage gammel og har et godt sovehjerte om dagen...  Dog ikke om natten der vil hun bare ammes... og puttes om... ♥

Hvor meget må de små sove? Hvad er normalt? Kan sgu ikke huske det!

I starten sov min pige også 24/7 men da hun blev 3 mdr "vågnede" hun op og opdagede en verden "udenfor" hehe.

Mener libero har et index hvor de beskriver alder og søvn meget godt.

Anmeld

24. september 2012

Faith

Den første måneds tid så vi stort set ikke Jonathans øjne, så meget sov han (undtagen om natten). Blev sku helt i tvivl om han fejlede noget. Men helt normalt at de sover helt op til 20 timer i døgnet den første tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.