Hjælp til hårfarve (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Kamulla

Dinna88 skriver:

åh, jamen, det er netop med reflekserne jeg mener, at du gør dit hår en tjeneste, og på samme tid vil det nok være det pæneste! Da jeg gik igang med at få langt hår valgte jeg reflekser, i stedet for en hel farve fordi:

- Det ser LANGT mere naturligt ud til en med naturligt lyst/lysere hår

- Det er jo kun striber = langt mindre skadeligt

- Striberne skal ikke laves ret ofte. Hver 3-4 måned, hvis du har en frisør der kan lægge dem i, så det ser naturligt ud!

har haft striber/reflekser mange gange men har som skrevet ikke helt lyst hår... men en meget mørk leverpostej naturligt så derfor jeg vil vælge en lys brun som egentlig bare er en varmere udgave af hvad min naturlige hårfarve er... nu har jeg en udgroning på 8-9cm af mit eget mørke leverstohaj hår og så resten blond... det ser ret dumt ud, og vil ikke menes det kan redes med reflekser...

min søster er uddannet frisør... så hun har altid ordnet mit hår...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

4kløver

Synes du ser piv fræk ud med det sorte.

Anmeld

24. september 2012

Dinna88

Kamulla skriver:

har haft striber/reflekser mange gange men har som skrevet ikke helt lyst hår... men en meget mørk leverpostej naturligt så derfor jeg vil vælge en lys brun som egentlig bare er en varmere udgave af hvad min naturlige hårfarve er... nu har jeg en udgroning på 8-9cm af mit eget mørke leverstohaj hår og så resten blond... det ser ret dumt ud, og vil ikke menes det kan redes med reflekser...

min søster er uddannet frisør... så hun har altid ordnet mit hår...

Du har præcis det jeg havde
Jeg har faktisk noget lignende sølvhår. Kedeligt, gråt, tamt at se på... Så jeg favede det brunt! Mega flot - men unaturligt. så jeg lod det vokse, uden farve. Det så mega dumt ud. men så fik jeg lagt lyse reflekser i med tiden. og bum, efter laaaang tid, så mit hår rigtig flot og naturligt ud  så det kan skam lade sig gøre! 

Anmeld

24. september 2012

morethanperfect

Kamulla skriver:

Ja.. har haft en mørk brun og senere sort hår.. og så det blonde og mit eget..

efter min mørke periode tog det lang tid at få det lyst igen.. har derfor ikke lyst til nogen sinde at få så mørkt hår igen... mit hår er stadig medtaget... men mit eget hår er blevet ret mørkt her de seneste år.. så den helt blonde kræver også vedligeholdese.. så nu tænker jeg om jeg skal prøve en lys brun... den er ikke ret meget mørkere end min egen hårfarve,.... bare varmere (da min er en kold mørk leverpostej)

1. sort hår

2. lyst

3. sover i klassen (man kan ane mit eget hår ikke er så lyst naturligt..

4. den hårfarve jeg tænker på...

tror i det vil være pænt??? og vil det ikke være bedre i jagten på mere naturligt og sundere hår.. så kræver det vel ikke så meget vedligeholdelse??? (har jordens grimmeste udvoksning på 8-9cm nu) 

Jeg syns det sorte er vildt flot til dig

Anmeld

24. september 2012

Camilla..

Kamulla skriver:

Ja.. har haft en mørk brun og senere sort hår.. og så det blonde og mit eget..

efter min mørke periode tog det lang tid at få det lyst igen.. har derfor ikke lyst til nogen sinde at få så mørkt hår igen... mit hår er stadig medtaget... men mit eget hår er blevet ret mørkt her de seneste år.. så den helt blonde kræver også vedligeholdese.. så nu tænker jeg om jeg skal prøve en lys brun... den er ikke ret meget mørkere end min egen hårfarve,.... bare varmere (da min er en kold mørk leverpostej)

1. sort hår

2. lyst

3. sover i klassen (man kan ane mit eget hår ikke er så lyst naturligt..

4. den hårfarve jeg tænker på...

tror i det vil være pænt??? og vil det ikke være bedre i jagten på mere naturligt og sundere hår.. så kræver det vel ikke så meget vedligeholdelse??? (har jordens grimmeste udvoksning på 8-9cm nu) 

Jeg synes helt klart billede 2 - det lyse er pænest til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.