Hjælp til hårfarve (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.176 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Kamulla

Ja.. har haft en mørk brun og senere sort hår.. og så det blonde og mit eget..

efter min mørke periode tog det lang tid at få det lyst igen.. har derfor ikke lyst til nogen sinde at få så mørkt hår igen... mit hår er stadig medtaget... men mit eget hår er blevet ret mørkt her de seneste år.. så den helt blonde kræver også vedligeholdese.. så nu tænker jeg om jeg skal prøve en lys brun... den er ikke ret meget mørkere end min egen hårfarve,.... bare varmere (da min er en kold mørk leverpostej)

1. sort hår

2. lyst

3. sover i klassen (man kan ane mit eget hår ikke er så lyst naturligt..

4. den hårfarve jeg tænker på...

tror i det vil være pænt??? og vil det ikke være bedre i jagten på mere naturligt og sundere hår.. så kræver det vel ikke så meget vedligeholdelse??? (har jordens grimmeste udvoksning på 8-9cm nu) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Muhmi

Begge (Lys og sort) klæder dig, måske skulle du prøve rødt? Vær lidt frisk, tror det vil se total læks ud

Anmeld

24. september 2012

MissTas

Kamulla skriver:

efter min mørke periode tog det lang tid at få det lyst igen.. har derfor ikke lyst til nogen sinde at få så mørkt hår igen... mit hår er stadig medtaget... men mit eget hår er blevet ret mørkt her de seneste år.. så den helt blonde kræver også vedligeholdese.. så nu tænker jeg om jeg skal prøve en lys brun... den er ikke ret meget mørkere end min egen hårfarve,.... bare varmere (da min er en kold mørk leverpostej)

1. sort hår

2. lyst

tror i det vil være pænt??? og vil det ikke være bedre i jagten på mere naturligt og sundere hår.. så kræver det vel ikke så meget vedligeholdelse??? (har jordens grimmeste udvoksning på 8-9cm nu) 

tror det ville være rigtig pænt til dig .. synes dog det lyse (billede 2) er vildt flot til dig !

Anmeld

24. september 2012

come2

Kamulla skriver:

1. sort hår

2. lyst

Det mørke er super flot

Anmeld

24. september 2012

Kamulla

Muhmi skriver:

Begge (Lys og sort) klæder dig, måske skulle du prøve rødt? Vær lidt frisk, tror det vil se total læks ud

puha nej.. rød er ikke min farve... det blev jo kobber i forvandlingen til det lyse.. mig og rød dur bare ikke da jeg har røde plamager i huden... og det røde vil jo ikke hjælpe imod et mere naturligt og sundt hår så kan jeg jo ligeså godt beholde det lyse

Anmeld

24. september 2012

JS<3

Jeg syntes at det første farven på det første billed passer bedst

Det sidste tror jeg hurtigt du ville blive træt af. Men, jeg har nu selv samme problem jeg har alle dage haft lyst hår, og sprang ud i det mørke PGA graviditeten, jeg har egentlig ikke fortrudt men savner da lidt det lyse (:

Anmeld

24. september 2012

Kamulla

JS<3 skriver:

Jeg syntes at det første farven på det første billed passer bedst

Det sidste tror jeg hurtigt du ville blive træt af. Men, jeg har nu selv samme problem jeg har alle dage haft lyst hår, og sprang ud i det mørke PGA graviditeten, jeg har egentlig ikke fortrudt men savner da lidt det lyse (:

men mit hår er bare så smadret efter de mange mørke farvninger og så det lyse farvninger derefter... jeg er ellers pigen med meget naturligt tungt glat hår... og så begyndte jeg på farve fis... nu er det ødelagt... så vil gerne have mit eget gode hår itilbage.. og det kan jeg ikke hvis det er helt lyst eller mørkt, da jeg får spat af udgroningen

Anmeld

24. september 2012

Dinna88

Jeg synes aldrig det er pænt til der er naturligt lyshåret med mørkt hår - og omvendt.

Jeg tænker nogle mellemmørke OG mellemlyse reflekser!

Anmeld

24. september 2012

Kamulla

Dinna88 skriver:

Jeg synes aldrig det er pænt til der er naturligt lyshåret med mørkt hår - og omvendt.

Jeg tænker nogle mellemmørke OG mellemlyse reflekser!

årh... det er svært syntes jeg... viste nu bare bilelderne så man kunne danne sig et billede af hvordan jeg ser ud med både mørkt og lyst da jeg soørg ind til om en meget lys brun ville klæ mig har ikke råd til at begive mig ud i forskellige reflekser... da jeg er ude i den lys brune for at skulle farve det mindst muligt i fremtiden da mit eget er en mørk leverpostej...

Anmeld

24. september 2012

Dinna88

Kamulla skriver:

årh... det er svært syntes jeg... viste nu bare bilelderne så man kunne danne sig et billede af hvordan jeg ser ud med både mørkt og lyst da jeg soørg ind til om en meget lys brun ville klæ mig har ikke råd til at begive mig ud i forskellige reflekser... da jeg er ude i den lys brune for at skulle farve det mindst muligt i fremtiden da mit eget er en mørk leverpostej...

åh, jamen, det er netop med reflekserne jeg mener, at du gør dit hår en tjeneste, og på samme tid vil det nok være det pæneste! Da jeg gik igang med at få langt hår valgte jeg reflekser, i stedet for en hel farve fordi:

- Det ser LANGT mere naturligt ud til en med naturligt lyst/lysere hår

- Det er jo kun striber = langt mindre skadeligt

- Striberne skal ikke laves ret ofte. Hver 3-4 måned, hvis du har en frisør der kan lægge dem i, så det ser naturligt ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.