Rigtig meget pigetøj til salg str 50-98

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. december 2012

Malli

Jupiter skriver:

Det ville bare være super

Der kommer flere billeder her

ALt til og med den grønne strikkjole er str 50-56 og den grønne strikkjole og billederne derefter er str 62

Skriv gerne tilbage, når du har kigget det hele igennem
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Malli

Jupiter skriver:

Hvad har du tilbage i str 50-68 ca.?

Og hvad tænker du af samlet pris?

Har du set at jeg har lagt en masse ind? kan se nogle af billederne vender på hovedet, skal nok prøve at se om jeg kan få dem vendt rigtigt

Anmeld

29. december 2012

Jupiter

Malli skriver:

Har du set at jeg har lagt en masse ind? kan se nogle af billederne vender på hovedet, skal nok prøve at se om jeg kan få dem vendt rigtigt

Hej igen

Ja jeg har set at du har lagt billeder ind - der er jo fantastisk meget flot tøj

Vi har lige været ude og købe klapvogn, autostol og base, så jeg skal lige have regnet på hvor meget jeg kan tillade ig at bruge på tøj - så hører du fra mig igen

Anmeld

29. december 2012

Malli

Jupiter skriver:

Hej igen

Ja jeg har set at du har lagt billeder ind - der er jo fantastisk meget flot tøj

Vi har lige været ude og købe klapvogn, autostol og base, så jeg skal lige have regnet på hvor meget jeg kan tillade ig at bruge på tøj - så hører du fra mig igen

Super, du skriver bare, så finder vi en god pris sammen, når du ved hvad du vil ha

Anmeld

2. januar 2013

Malli

Jupiter skriver:

Hej igen

Godaften har du regnet på om du stadig har lyst til at købe noget tøj.!? Så kan vi finde frem til en billig pris

Anmeld

3. januar 2013

Jupiter

Malli skriver:

Godaften har du regnet på om du stadig har lyst til at købe noget tøj.!? Så kan vi finde frem til en billig pris

Hej igen

Jeg har ikke glemt dig. Sagen er bare den at jeg venter kæresten hjem fra USA for at høre hvor meget han har spenderet derovre.

Ellers er mit (eget) baby-tøjs budget nemlig ikke noget at råbe hurra for. Så man har jo lov at håbe at han vil sponsorere lidt hvis han har noget tilbage

Han kommer hjem i næste weekend, og så hører du fra mig!

Anmeld

3. januar 2013

Malli

Jupiter skriver:

Hej igen

Jeg har ikke glemt dig. Sagen er bare den at jeg venter kæresten hjem fra USA for at høre hvor meget han har spenderet derovre.

Ellers er mit (eget) baby-tøjs budget nemlig ikke noget at råbe hurra for. Så man har jo lov at håbe at han vil sponsorere lidt hvis han har noget tilbage

Han kommer hjem i næste weekend, og så hører du fra mig!

Helt i orden! kender godt til det med et stramt budget, og det er ikke sjovt når der er så meget man gerne vil ha til bebs Vi tales ved når du har forhørt dig

Anmeld

3. januar 2013

HeidiW86

Har du noget tilbage i 80 og 86??

Anmeld

3. januar 2013

Malli

HeidiW86 skriver:

JA, jeg kan lige sætte billeder ind af det der er

Anmeld

3. januar 2013

Malli

HeidiW86 skriver:

Der kommer billeder her
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.