Rigtig meget pigetøj til salg str 50-98

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. oktober 2012

FrkRaarup

Malli skriver:

jeps, dem lægger jeg til dig og så skriver jeg imorgen, når jeg har fået lagt billeder ind af det andet

Det er ikke til at holde ud, når de vokser ud af det, de bliver så store alt for hurtigt

Super duper

God tur i morgen

Ja, glæder mig ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Malli

FrkRaarup skriver:

Super duper

God tur i morgen

Ja, glæder mig ikke!

Jeg kan åbenbart ikke ligge billeder ind i albummet lige nu, så du får dem lige her... Alt er 50 og 56... Sig til hvis der er noget du skal ha med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. oktober 2012

MogN

Øv øv har vist samme smag som hende der var hurtigere end mig

Hva koster din småfolk body med ugler str 62?

Anmeld

7. oktober 2012

Malli

MogN skriver:

Øv øv har vist samme smag som hende der var hurtigere end mig

Hva koster din småfolk body med ugler str 62?

Har du set jeg lige har lagt mere ind i str 50/56 . Billederne ligger lige over denne besked du har skrevet, for jeg kunne ikke lægge dem ind i albummet! :/

Den småfolk body med ugler, har været brugt 2 gange, og det ses ikke at den har været i brug (men den er selvfølgelig vasket) så den vil jeg nu gerne ha 60kr inkl forsendelse

Kunne du være interesseret, evt finde noget mere, så du får noget for de DYRE Porto priser :/

Anmeld

7. oktober 2012

MogN

Malli skriver:

Har du set jeg lige har lagt mere ind i str 50/56 . Billederne ligger lige over denne besked du har skrevet, for jeg kunne ikke lægge dem ind i albummet! :/

Den småfolk body med ugler, har været brugt 2 gange, og det ses ikke at den har været i brug (men den er selvfølgelig vasket) så den vil jeg nu gerne ha 60kr inkl forsendelse

Kunne du være interesseret, evt finde noget mere, så du får noget for de DYRE Porto priser :/

Muligvis din body fra champ og den heldragt med lyserøde bobler ?

Anmeld

7. oktober 2012

Malli

MogN skriver:

Muligvis din body fra champ og den heldragt med lyserøde bobler ?

altså disse 3 ting?

som jeg har skrevet i annoncen, så har den heldragt, fået nogle små pletter på det ene bukseben, men de er ikke forsøgt vasket af, så de går muligvis af i vask...

du kan få det hele til 80 pp??

Anmeld

7. oktober 2012

MogN

Malli skriver:

altså disse 3 ting?

som jeg har skrevet i annoncen, så har den heldragt, fået nogle små pletter på det ene bukseben, men de er ikke forsøgt vasket af, så de går muligvis af i vask...

du kan få det hele til 80 pp??

Ja de 3 ting (undskyld er på fra telefonen så det er svært at citere billeder)

Øv at den har en plet, det havde jeg ikk lige set men pyt - ved du hva porto blir på det? 

Anmeld

7. oktober 2012

Malli

MogN skriver:

Ja de 3 ting (undskyld er på fra telefonen så det er svært at citere billeder)

Øv at den har en plet, det havde jeg ikk lige set men pyt - ved du hva porto blir på det? 

jeg tror muligvis godt det kan gå af i vask, jeg har bare ikke forsøgt

jeg kan lige finde tøjet frem imorgen, og så undersøge imorgen hvad porto bliver, er det ok?

Anmeld

7. oktober 2012

MogN

Malli skriver:

jeg tror muligvis godt det kan gå af i vask, jeg har bare ikke forsøgt

jeg kan lige finde tøjet frem imorgen, og så undersøge imorgen hvad porto bliver, er det ok?

Ja det er helt fint - har ikk travlt, har først termin i februar

Du har ogs haft noget voksen tøj til salg hvor du havde en grå top fra vero moda i str. M - hvis du stadig har den ku jeg godt være intrasseret

Anmeld

7. oktober 2012

Malli

MogN skriver:

Ja det er helt fint - har ikk travlt, har først termin i februar

Du har ogs haft noget voksen tøj til salg hvor du havde en grå top fra vero moda i str. M - hvis du stadig har den ku jeg godt være intrasseret

fandt det lige frem og vejede det porto er 30 som b-post da det vejer 273 gram, og grænsen går lige ved 250 gram...

så i alt 110 kr inkl forsendelse,... så du dette jeg havde lagt ind også str 50/56 ?

jeg ser lige om jeg kan finde ud af hvilken top i grå det er,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.