Hvordan går det med jer alle ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Rasmussen

Hej,

Her går det også fint, mærker lillepigen hver dag og det er bare fantastisk. Er idag 24+0

Fik dog bækkenløsning allerede i uge 18, er ikke sygemeldt, men arbejder nu istedet for hjemme, arbejdstiden er selvfølgelig blevet meget forskudt, for jeg kan ikke sidde så længe.

Ja, så er der så også lige sneget sig en svangerskabssukkersyge oveni

Blev vejet idag og har taget 4.8 kg på, er godt tilfreds for indtil videre har det sat sig kun på maven og selvfølgelig er barmen blevet væsentligt større

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

2babygirls

Loui Norman skriver:

Øv, det var da træls og tidligt  Men så længe den bette har det dejligt 

Vores lille pige er også aktiv, det er så hyggeligt
Men hold da op hvor har jeg døjet med en øm mave. Er så øm nede ved buksekanten og nogle gange får jeg så store smerte at jeg må stoppe helt op eller finde en stilling jeg kan ligge ned i og så lave de mærkeligste vejrtræninger i troen om at det hjælper  Nogle gange gør det så ondt at jeg kunne græde..

Men jeg ved ikke hvorfor jeg har ondt 

Jeg tror hun har det rigtig godt herinde.. Hun giver den i hvert fald gas i alle mulige stillinger der får mig til at skubbe hende væk, haha

Hmm det lyder da ikke rart at du har det så ondt... Det synes jeg da lige du skal få tjekket!!

Anmeld

2. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Jeg tror hun har det rigtig godt herinde.. Hun giver den i hvert fald gas i alle mulige stillinger der får mig til at skubbe hende væk, haha

Hmm det lyder da ikke rart at du har det så ondt... Det synes jeg da lige du skal få tjekket!!

Jamen de gange jeg har kontaktet lægen, eller endda fået en tid, så har hun ikke kigget på mig. Hun siger bare at jeg skal slappe af, tage på arbejde og så skal jeg huske at jeg faktisk godt må spise 8 smertestillende om dagen  E fuldstændig forfærdet over hendes holdning til gravide.

- Graviditet er jo ikke en sygdom som hun siger og nej det ved jeg godt, men jeg har faktisk vildt ondt og har altså ikke lyst til at spise smertestillende hver dag  Tror det ville være nemmere hvis hun idet mindste bare gad og se min mave og mærke på den 

Hvor langt er du henne nu? Syntes kun jeg mærker puf nederst på maven, men min moderkage skulle vist også ligge øverst, så det er måske derfor jeg ikke mærke hende alle mulige mærkelige steder  Jeg er i uge 24 

Anmeld

2. oktober 2012

2babygirls

Loui Norman skriver:

Jamen de gange jeg har kontaktet lægen, eller endda fået en tid, så har hun ikke kigget på mig. Hun siger bare at jeg skal slappe af, tage på arbejde og så skal jeg huske at jeg faktisk godt må spise 8 smertestillende om dagen  E fuldstændig forfærdet over hendes holdning til gravide.

- Graviditet er jo ikke en sygdom som hun siger og nej det ved jeg godt, men jeg har faktisk vildt ondt og har altså ikke lyst til at spise smertestillende hver dag  Tror det ville være nemmere hvis hun idet mindste bare gad og se min mave og mærke på den 

Hvor langt er du henne nu? Syntes kun jeg mærker puf nederst på maven, men min moderkage skulle vist også ligge øverst, så det er måske derfor jeg ikke mærke hende alle mulige mærkelige steder  Jeg er i uge 24 

Så sy es jeg du skal kontakte din jm og få en tid hos hende. Min veninde er 5 uger foran mig, og har lyskebrok, som gør ondt på hende efter en lang arbejdsdag og det skal måske opereres mens hun er gravid. Siger ikke du fejler noget alvorligt, men hellere få det tjekket.

Jeg er 23+2 idag. Tror også min moderkage er øverst og så ud mod maveskindet. Hun driller i hvert fald mest der, men kan også mærke spark lige ved navlen.

Anmeld

2. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Så sy es jeg du skal kontakte din jm og få en tid hos hende. Min veninde er 5 uger foran mig, og har lyskebrok, som gør ondt på hende efter en lang arbejdsdag og det skal måske opereres mens hun er gravid. Siger ikke du fejler noget alvorligt, men hellere få det tjekket.

Jeg er 23+2 idag. Tror også min moderkage er øverst og så ud mod maveskindet. Hun driller i hvert fald mest der, men kan også mærke spark lige ved navlen.

Jamen det er jo det jeg mener  Jeg er førstegangs gravid og aner ingenting om symptomer eller andet - men der kan jo ligeså godt være noget i vejen som måske ikke går væk og skal behandles og det er derfor jeg ville ønske at hun ville kigge på min mave i det mindste, hun kan jo ikke bare slynge ting ud uden at have kigget og mærket på mig.

Men vi er så også blevet enige herhjemme om at jeg skal skifte læge, kæresten er dybt utilfreds med at jeg kan have det som jeg har det og så får sådan en behandling.

Nåe okay, har nemlig nogen gange tænkt om det er min moderkage der gør at jeg ikke lige kan mærke hende overalt, eller det er det jo selvfølgelig  Men rart at der også er andre der er i lignende situation hehe.

Anmeld

2. oktober 2012

2babygirls

Loui Norman skriver:

Jamen det er jo det jeg mener  Jeg er førstegangs gravid og aner ingenting om symptomer eller andet - men der kan jo ligeså godt være noget i vejen som måske ikke går væk og skal behandles og det er derfor jeg ville ønske at hun ville kigge på min mave i det mindste, hun kan jo ikke bare slynge ting ud uden at have kigget og mærket på mig.

Men vi er så også blevet enige herhjemme om at jeg skal skifte læge, kæresten er dybt utilfreds med at jeg kan have det som jeg har det og så får sådan en behandling.

Nåe okay, har nemlig nogen gange tænkt om det er min moderkage der gør at jeg ikke lige kan mærke hende overalt, eller det er det jo selvfølgelig  Men rart at der også er andre der er i lignende situation hehe.

God ide med lægeskift. Man skal kunne føle sig hørt og tryg ved sin læge.

Din moderkage tager helt sikker mange af de stød der kommer, men når hun blir større så skal det nok komme.
Her kan hun i hvert fald godt bokse igennem. Men hun sparker mest ned mod tarmene, vild ubehagelig at være menneskelig trampolin hæhæ.

Anmeld

2. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

God ide med lægeskift. Man skal kunne føle sig hørt og tryg ved sin læge.

Din moderkage tager helt sikker mange af de stød der kommer, men når hun blir større så skal det nok komme.
Her kan hun i hvert fald godt bokse igennem. Men hun sparker mest ned mod tarmene, vild ubehagelig at være menneskelig trampolin hæhæ.

Hehe, jeg tænker også nogen gange at baby lige må passe på med sine bevægelse - og sjovt nok skal hun selvfølgelig bokse mest igennem når jeg lige har spist, altså nedad  

Men godt vi har 2 små mosle-trolde i mavsen 

Anmeld

2. oktober 2012

2babygirls

Loui Norman skriver:

Hehe, jeg tænker også nogen gange at baby lige må passe på med sine bevægelse - og sjovt nok skal hun selvfølgelig bokse mest igennem når jeg lige har spist, altså nedad  

Men godt vi har 2 små mosle-trolde i mavsen 

Ja, de må give den gas helt til termin, så er det også slut.

Anmeld

4. oktober 2012

klmf

Her går det også godt. Elsker, elsker, elsker at rende rundt med fin mave på, det er bare så hyggeligt. Er kommet ned i tid på arbejde pga. ryg- og bækkensmerter, det fungerer rigtig godt. Døjer med hjertebanken og svimmelhed, men skal til graviditetskontrol hos lægen i dag, så må lige have tjekket blodtrykket og urinen.

Synes det går så stærkt! Der er vel kun små 6 uger til jeg skal på barsel Synes lige jeg har stået med de to streger....

Den store er i fuld vigør som han plejer. Han kan godt mærke der er noget under opsejling, men han har ikke rigtig noget sprog endnu, så synes det er meget svært at snakke med ham om det. Der er jo også grænser for, hvor meget man kan forberede dem, han kan jo ikke forholde sig til at mor snakker om babyen i maven. Hans veninde i dp er lige blevet storesøster, så de snakker en del om det dernede.

Jeg glæder mig til at få fødslen overstået, er ligeså bange og nervøs for den som jeg var første gang. Nu ved jeg jo hvor ondt det gør Og har været i praktik på intensiv på OUH, hvor jeg desværre mødte en del, hvor det var gået galt før, under eller efter fødslen. Så har fået øjnene op for, hvor meget der egentlig kan gå galt. Det skal jeg lige arbejde med at lægge fra mig og blive overbevist om at det selvfølgelig ikke sker for os

GLÆDER mig til december, hvor vi skal råhygge, holde fødselsdag for Oliver og han skal have korte dage i børnehaven

Håber alle har det godt

Hilsen lotchen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.