Her går det også godt. Elsker, elsker, elsker at rende rundt med fin mave på, det er bare så hyggeligt. Er kommet ned i tid på arbejde pga. ryg- og bækkensmerter, det fungerer rigtig godt. Døjer med hjertebanken og svimmelhed, men skal til graviditetskontrol hos lægen i dag, så må lige have tjekket blodtrykket og urinen.
Synes det går så stærkt! Der er vel kun små 6 uger til jeg skal på barsel
Synes lige jeg har stået med de to streger....
Den store er i fuld vigør som han plejer. Han kan godt mærke der er noget under opsejling, men han har ikke rigtig noget sprog endnu, så synes det er meget svært at snakke med ham om det. Der er jo også grænser for, hvor meget man kan forberede dem, han kan jo ikke forholde sig til at mor snakker om babyen i maven. Hans veninde i dp er lige blevet storesøster, så de snakker en del om det dernede.
Jeg glæder mig til at få fødslen overstået, er ligeså bange og nervøs for den som jeg var første gang. Nu ved jeg jo hvor ondt det gør
Og har været i praktik på intensiv på OUH, hvor jeg desværre mødte en del, hvor det var gået galt før, under eller efter fødslen. Så har fået øjnene op for, hvor meget der egentlig kan gå galt. Det skal jeg lige arbejde med at lægge fra mig og blive overbevist om at det selvfølgelig ikke sker for os
GLÆDER mig til december, hvor vi skal råhygge, holde fødselsdag for Oliver og han skal have korte dage i børnehaven 
Håber alle har det godt
Hilsen lotchen
Anmeld