Hvordan går det med jer alle ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. september 2012

2babygirls

Nu ramlede jeg ind i uge 22 igår, og få dage inden blev jeg desværre sygmeldt med begyndende bækkenløsning
Pænt kedeligt at man både skal være arbejdsløs og nu også være begrænset i aktiviteter.

Ellers går det fint. Lillesøster er meget aktiv, og efterhånden kan hun give den gas hele dagen lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Lenea

Øv for dig med bækkenløsning. Så må du bare slappe af 

jeg var til JM i onsdags. Alt så fint ud har haft en del smerter i min venstre lyske som JM regnede med er ligamentsmerter, men hun rådede mig til at nedsætte mine nattevagter (er sygeplejerske og har en del nattevagter). Så har fået omlagt nogen af mine vagter til dagvagter 

Vi skal til 3D scanning på lørdag. Det glæder jeg mog helt vildt til der er godt liv i lillemanden hver dag...

Anmeld

24. september 2012

2babygirls

Lenea skriver:

Øv for dig med bækkenløsning. Så må du bare slappe af 

jeg var til JM i onsdags. Alt så fint ud har haft en del smerter i min venstre lyske som JM regnede med er ligamentsmerter, men hun rådede mig til at nedsætte mine nattevagter (er sygeplejerske og har en del nattevagter). Så har fået omlagt nogen af mine vagter til dagvagter 

Vi skal til 3D scanning på lørdag. Det glæder jeg mog helt vildt til der er godt liv i lillemanden hver dag...

ihhh godt jeg ikke mærker til min ligamentssmerter, men mit korsben/haleben ?? smælder for hårdt ved det mindste

Uhh vi skal først til 3D i november, GLÆDER mig, og har inviteret min farmand med, for han har ikke prøvet at se en scanning før

Anmeld

24. september 2012

Missq4

her går det godt stille og roligt syntes tiden går hurtig men det gør jo ikke noget jeg har også bækkenløsning men det var jeg godt klar over at jeg ville få da jeg har dum hofte i forvejen håber bare ikke det bliver at slem at jeg skal være senge liggenede jeg er nu 23+5 og har ikke taget noget på endnu babybule er ved at komme men kan stadig skjule den ellers er der vist ikke så meget her fra

Anmeld

24. september 2012

Lenea

Missq4 skriver:

her går det godt stille og roligt syntes tiden går hurtig men det gør jo ikke noget jeg har også bækkenløsning men det var jeg godt klar over at jeg ville få da jeg har dum hofte i forvejen håber bare ikke det bliver at slem at jeg skal være senge liggenede jeg er nu 23+5 og har ikke taget noget på endnu babybule er ved at komme men kan stadig skjule den ellers er der vist ikke så meget her fra

Hold da op... Flot at du ikke har taget noget på endnu.

Jeg har taget 1,2 kg på og kan bestemt ikke skjule maven, men det gør nu heller ikke noget

god bedring med bækkenet 

Anmeld

27. september 2012

FruK

God bedring med bækkenet.

Jeg har det rigtig godt nu - en del plukveer, men ellers ingen gener.
Jeg er lidt ekstra træt når arbejdsdagen er overstået. Men har jo en stor dreng der skal laves lektier med, til fodbold osv, så nogle dage bliver det ikke til så meget afslapning, som det måske burde.

Hver anden uge er han hos sin far, og så er der mere tis til mig selv - og så forsøger jeg at holde gang i min træning også.

Jeg har vist taget 5-6 kilo på, og maven kan ikke skjules - det er dejligt. Og hyggeligt at mærke den lille tøs sprælle.

Jeg er 25+5 i dag. Og synes næsten det går for stærkt nu.

Anmeld

27. september 2012

2babygirls

FruK skriver:

God bedring med bækkenet.

Jeg har det rigtig godt nu - en del plukveer, men ellers ingen gener.
Jeg er lidt ekstra træt når arbejdsdagen er overstået. Men har jo en stor dreng der skal laves lektier med, til fodbold osv, så nogle dage bliver det ikke til så meget afslapning, som det måske burde.

Hver anden uge er han hos sin far, og så er der mere tis til mig selv - og så forsøger jeg at holde gang i min træning også.

Jeg har vist taget 5-6 kilo på, og maven kan ikke skjules - det er dejligt. Og hyggeligt at mærke den lille tøs sprælle.

Jeg er 25+5 i dag. Og synes næsten det går for stærkt nu.

Dejligt du stadig kan være så aktiv

Min mave er også blevet til en rigtig fin lille bule NYDER det, og elsker når hun sparker løs derinde. Desværre bruger hun også væggen op mod tarmene som trampolin nogle gange, ihhhh

Anmeld

1. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Nu ramlede jeg ind i uge 22 igår, og få dage inden blev jeg desværre sygmeldt med begyndende bækkenløsning
Pænt kedeligt at man både skal være arbejdsløs og nu også være begrænset i aktiviteter.

Ellers går det fint. Lillesøster er meget aktiv, og efterhånden kan hun give den gas hele dagen lang

Øv, det var da træls og tidligt  Men så længe den bette har det dejligt 

Vores lille pige er også aktiv, det er så hyggeligt
Men hold da op hvor har jeg døjet med en øm mave. Er så øm nede ved buksekanten og nogle gange får jeg så store smerte at jeg må stoppe helt op eller finde en stilling jeg kan ligge ned i og så lave de mærkeligste vejrtræninger i troen om at det hjælper  Nogle gange gør det så ondt at jeg kunne græde..

Men jeg ved ikke hvorfor jeg har ondt 

Anmeld

1. oktober 2012

FruK

Loui Norman skriver:

Men hold da op hvor har jeg døjet med en øm mave. Er så øm nede ved buksekanten og nogle gange får jeg så store smerte at jeg må stoppe helt op eller finde en stilling jeg kan ligge ned i og så lave de mærkeligste vejrtræninger i troen om at det hjælper  Nogle gange gør det så ondt at jeg kunne græde..

Men jeg ved ikke hvorfor jeg har ondt 

Har du snakket med læge/jordemoder om det? Det lyder da som om det gør mere ondt, end det skal.

Anmeld

1. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

FruK skriver:

Har du snakket med læge/jordemoder om det? Det lyder da som om det gør mere ondt, end det skal.

Min læge siger jeg skal slappe af, men det er hendes svar til det hele 

Vil snakke med min jordemoder næste gang, syntes nemlig også at det gør mere ondt end det skal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.