Du skal først og fremmest have et kæmpe

Jeg vil ikk sige om der stadig er håb eller ikk , ejg ville i stedet insistere på en scanning idag , ellers ville jeg selv betale en ..
Jeg var gravid sidste år , og begyndte at plet bløde i uge 5+ . jeg kontaktede straks lægen , og maridtet startede ...
Jeg blev os sat tilbage i tid præcis som du er blevet , og ja jeg kunne heller ikk få det til at hænge sammen på nogen måde , vidste præcis hvornår vi have haft sex osv ..
Jeg blødte on off uden smerter klumper eller noget i 6 uger , efter scanninger hver uge og blodprøver i 6 uger , indså de at min foster var gået til i uge 4+ ...
Først den morgen jeg skulle møde op til en udskrabning styrt blødte jeg , og jeg siger styrt blødte jeg , det løb simpelthen ud af mig ned af mine ben ud på gulvet , kæmpe klumper osv .. Men stadig ingen smerter .. det stoppede igen efter 3 timer ca..
Mit foster var desværre stadig ikk kommet ud viste en scanning , jeg fik sammen dag lavede en udskrabning ..
Mit bedste råd er at du skal slå i bordet og bede blive scannet , ingen håber jeg skal opleve sådan et helved jeg gennem gik ..
Anmeld