er ved at blive sindssyg af uvidenhed. hvordan var jeres SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Anonym trådstarter

skal til lægen halv tolv. men hvad kan lægen dog gøre. han kan vel ikke se noget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

mortilnoahogmelina

Du skal først og fremmest have et kæmpe

Jeg vil ikk sige om der stadig er håb eller ikk , ejg ville i stedet insistere på en scanning idag , ellers ville jeg selv betale en ..

Jeg var gravid sidste år , og begyndte at plet bløde i uge 5+ . jeg kontaktede straks lægen , og maridtet startede ...

Jeg blev os sat tilbage i tid præcis som du er blevet , og ja jeg kunne heller ikk få det til at hænge sammen på nogen måde , vidste præcis hvornår vi have haft sex osv ..

Jeg blødte on off uden smerter klumper eller noget i 6 uger , efter scanninger hver uge og blodprøver i 6 uger , indså de at min foster var gået til i uge 4+ ...

Først den morgen jeg skulle møde op til en udskrabning styrt blødte jeg , og jeg siger styrt blødte jeg , det løb simpelthen ud af mig ned af mine ben ud på gulvet , kæmpe klumper osv .. Men stadig ingen smerter .. det stoppede igen efter 3 timer ca..

Mit foster var desværre stadig ikk kommet ud viste en scanning , jeg fik sammen dag lavede en udskrabning ..

Mit bedste råd er at du skal slå i bordet og bede blive scannet , ingen håber jeg skal opleve sådan et helved jeg gennem gik ..

Anmeld

24. september 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

skal til lægen halv tolv. men hvad kan lægen dog gøre. han kan vel ikke se noget... 

Kunne forstille mig han laver en GU på dig , og der efter tager stilling til en scanning .. Han kan mærke om du er begyndt at åbne dig , er du det er det desværre en SA ..

Men igen BED om en scanning , jeg åbnede mig aldrig i de 6 uger ..

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

Kunne forstille mig han laver en GU på dig , og der efter tager stilling til en scanning .. Han kan mærke om du er begyndt at åbne dig , er du det er det desværre en SA ..

Men igen BED om en scanning , jeg åbnede mig aldrig i de 6 uger ..

lyder forfærdeligt det du har været igennem :-(

kan lægen lave noget skade ved en gu hvis baby nu ikke er død???  

ligemeget hvad han siger så skal jeg scannes i dag. så betaler jeg det selv. jeg sturderer og som om man kan koncentrere sig om noget læsning når man står midt i det her. eller koncentrere sig overhoved. er konstant i dårligt humør og detgår udover min søn. ville være rart at have noget at forholde sig til...

Anmeld

24. september 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

lyder forfærdeligt det du har været igennem :-(

kan lægen lave noget skade ved en gu hvis baby nu ikke er død???  

ligemeget hvad han siger så skal jeg scannes i dag. så betaler jeg det selv. jeg sturderer og som om man kan koncentrere sig om noget læsning når man står midt i det her. eller koncentrere sig overhoved. er konstant i dårligt humør og detgår udover min søn. ville være rart at have noget at forholde sig til...

Nej lægen kan ik lave nogen skade på baby .. han kan os vudere hvor langt han mener du er hene ved en GU , altså hvor stor din livmoder føles ..

Jeg kan såå meget forstå dig , man kan nemlig intet , andet end være i dårligt humør , det var jeg selv , og græd rigtig meget fordi jeg ik anede hvad det forgik . Det var virkelig et helved ...

Jeg håber såå meget du får en afklaring på det meget snart ..

Anmeld

24. september 2012

Åse

Anonym skriver:

jeg prøvede at få en scanning i weekenden jo men vagtlægen sagde jeg måtte vente når jeg ikke var længere henne. så håber min læge vil hjælpe lidt mere 

Jeg plet blødet engang ringe til vagtlægen, han sagde tag det roligt, så tog jeg på skadestuen de tog mig heller ikke alvorlig, men blev og vente fra ca 9.30 - 19.30 så blev jeg scannet og jeg var gul og akut. Hvis din læge ikke giver dig en henvisning så tag på skadestuen, man fortjener at vide hvad der sker med en.

Anmeld

24. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Held og lykke 

Jeg har været igennem 5 Sa/ Ma... Jeg vil sige jeg ingen rgitige smerter har haft ved mine aborter. Det har været det psykiske i det hele der har fået det til at være smerterfuldt. De gange jeg har aborteret er det startet med svag blødning og så er det blevet kraftigere... Men for det meste har jeg desværre haft MA hvor jeg har blødt en smule .. det er stoppet igen og jeg har troet det hele var i orden. Men det har det ikke været, så jeg har måtte have en udskrabning fordi fosteret har sidder der 4 ud af 5 gange og var gået til. 

I denne graviditet var jeg også sikker på jeg fik en Ma da jeg begyndte at bløde en aften menstrations lignende .. og jeg var sikker på det var slut, men det stoppede et par timer efter.. det var uge 6+ ca.. jeg gik heldigvis til gyn som kunne se det blinkende hjerte på spiren og det hele var fint. fra uge 6- 10 havde jeg bruntudflåd/ lyrødt udflåd med en smule blødning.. men ifag er jeg altså højgravid.. 

Så det kan både være godt og skidt for dig... Håber det bedste

Anmeld

24. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

ellers så tag ind til den nærmeste scanningsklinik og betal dig fra en scanning, så du kan få ro i sjælen!

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

BABY LEVER. blev sat til 6+4!!! mirakler sker!!!

Anmeld

24. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

BABY LEVER. blev sat til 6+4!!! mirakler sker!!!

Eiii hvor skønt...kæmpe tillykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.