er ved at blive sindssyg af uvidenhed. hvordan var jeres SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.509 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Anonym trådstarter

jeg står også bag tråden 2. sa siden juli.

jeg blødte rigtig meget lørdag morgen. men ikke så længe. der var intet slim, klumper og lign. det mindede bare om første dag med mens. der skulle jeg i følge mens være 7+5 og i følge scanning 6+0 (hvilket ikke kan passe med sex og ægløsning)

har siden lørdag morgen haft brunligt udflåd måske lidt ekstra slimet. har på intet tidspunkt haft smerter.

er der mon stadig håb?? og tror i at jeg får en scanning i dag eller må man bare vente til at man får en tid hos en gyn?? ringer selvf til min læge så snart de åbner.

hvordan var jeres SA? hvor meget blod, smerter osv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Dinsen

Vil ikke forlade tråden uden at give et håber på det bedste..

Anmeld

24. september 2012

Åse

Anonym skriver:

jeg blødte rigtig meget lørdag morgen. men ikke så længe. der var intet slim, klumper og lign. det mindede bare om første dag med mens. der skulle jeg i følge mens være 7+5 og i følge scanning 6+0 (hvilket ikke kan passe med sex og ægløsning)

har siden lørdag morgen haft brunligt udflåd måske lidt ekstra slimet. har på intet tidspunkt haft smerter.

er der mon stadig håb?? og tror i at jeg får en scanning i dag eller må man bare vente til at man får en tid hos en gyn?? ringer selvf til min læge så snart de åbner.

Der er ikke noget med at du skal vente, du skal sige til din læge hvad der er sket, det værste er at gå rundt i uvished. Men hvis de ikke kan se noget så skal du ikke være alt for urolig, har hørt om mange hvor de har blødt og ikke har set hjerteblink og så næste gang så er der hjerteblink, men ville helt klar sige at du skal til scanning idag.

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

Dinsen skriver:

Vil ikke forlade tråden uden at give et håber på det bedste..

tak !!

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

Åse skriver:

Der er ikke noget med at du skal vente, du skal sige til din læge hvad der er sket, det værste er at gå rundt i uvished. Men hvis de ikke kan se noget så skal du ikke være alt for urolig, har hørt om mange hvor de har blødt og ikke har set hjerteblink og så næste gang så er der hjerteblink, men ville helt klar sige at du skal til scanning idag.

jeg prøvede at få en scanning i weekenden jo men vagtlægen sagde jeg måtte vente når jeg ikke var længere henne. så håber min læge vil hjælpe lidt mere 

Anmeld

24. september 2012

th

Anonym skriver:

det er svært at se hvor langt man er ved de scanning før uge 12.

jeg var selv til scanning hvor jeg selv mente uge 8+ og hun sagde jeg kun var 7+, men at det var meget svært at se når de var så små.

jeg har ikke prøvet at miste selv, men min svigerinde har 2 gange, men begge gange har hun haft meget ondt.

for dig og så ville jeg nok også forlange en scanning af min læge. Håber du har en læge der forstår dig.

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

det er svært at se hvor langt man er ved de scanning før uge 12.

jeg var selv til scanning hvor jeg selv mente uge 8+ og hun sagde jeg kun var 7+, men at det var meget svært at se når de var så små.

jeg har ikke prøvet at miste selv, men min svigerinde har 2 gange, men begge gange har hun haft meget ondt.

for dig og så ville jeg nok også forlange en scanning af min læge. Håber du har en læge der forstår dig.

scanningsdamen sagde at jeg måske ville blive rykket et par dage til nf men ikke mere. hvis jeg kun er 6+2 i dag har jeg testet positivt 2+4...... når men jeg må vente til kl 9 når min læge åbner...

Anmeld

24. september 2012

th

Anonym skriver:

scanningsdamen sagde at jeg måske ville blive rykket et par dage til nf men ikke mere. hvis jeg kun er 6+2 i dag har jeg testet positivt 2+4...... når men jeg må vente til kl 9 når min læge åbner...

ja ok,

kommer du med update

Anmeld

24. september 2012

FruK

Jeg blødte rigtig meget da jeg var i 9. uge (vist nok). Mere end mens.

Min læge henviste mig til en scanning dagen efter, og alt så helt fint ud. 

Håber det bedste for dig. 

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg blødte rigtig meget da jeg var i 9. uge (vist nok). Mere end mens.

Min læge henviste mig til en scanning dagen efter, og alt så helt fint ud. 

Håber det bedste for dig. 

elsker solstråle historier.. tak!!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.