Av for stram efter fødsel :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hold da fat, så har vi nok forklaringen, for ja ammer fuldt ud, og har jeg gjort hele tiden

Ja det er højst sandssynlig det! Jeg var også super frustreret og forstod ikke hvorfor det pludseligt var så besværligt og ubehageligt. Men det blev lige så stille bedre og bedre, så mon ikke det også gør det for dig   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du er muligvis blevet syet for stramt. Jeg kender to der måtte syes om efter fødslen fordi de blev syet for stramt. Jeg ville få en henvisning af min læge og få en gynækolog til at kigge på det.

Og der er altså ingen skam i at bruge glidecreme! Men køb en silikonebaseret - det er meget bedre end det vandbaserede.

Det på skamlæben jeg har fået, så ikke engang derfor /: 

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

Altså nu lyder det her nok meget mærkeligt, men sådan har jeg det også.... Lasse er over 2 år, og det gør altid ondt i starten af samleje hos mig.. Selv når jeg mærker seksuelt opstemthed dernede kan jeg mærke det spænder..

Og jeg fødte ikke naturligt, jeg fik kejsersnit!!

Har aldrig, ALDRIG haft det problem før.. det kom efter Lasse kom til verden.

Jeg har været hele vejen igennem med læge og gynækolog, og fik at vide, at det er myoser(spændinger) der sidder i min "opgang"

Aner ikke om du kan bruge det til noget?

Jo det kan jeg sagtens, for så ved jeg det kan ske efter en fødsel, selvom inteder blevet medtaget dernede

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det er højst sandssynlig det! Jeg var også super frustreret og forstod ikke hvorfor det pludseligt var så besværligt og ubehageligt. Men det blev lige så stille bedre og bedre, så mon ikke det også gør det for dig   

Det håber jeg! Tak for svar

Anmeld

23. september 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Det håber jeg! Tak for svar

Velbekommen

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Velbekommen

God aften

Anmeld

23. september 2012

Ryberg

Anonym skriver:

Jo det kan jeg sagtens, for så ved jeg det kan ske efter en fødsel, selvom inteder blevet medtaget dernede

Jeg har fået nogen øvelser jeg skal lave, som jeg selvfølgelig ikke får lavet

vi laver bare ekstra, ekstra meget forspil, og så nyder manden at tage en jomfru hver gang... ( )

Anmeld

23. september 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Av av av

Sagen er den, at efter jeg fødte for 3 måneder siden, er jeg simpelthen blevet så stram, og det kan være ret svært at få gang i sex, da pga det gør små ondt i starten, kan jeg ikke blive ordentligt våd mere vi kan kun ha sex med oile eller glidecreme..

Har fået to sting uden på, så burde ikke være derfor..

Nogen der har prøvet det, eller bare har nogen råd, så det måske kan gå over eller ikke behøves gøre ondt? Det ikke pinefuld smerte, men nok til at min sexlyst er dvalet, selvom jeg altid har været meget sexglad.

-ved godt at en gyn kan give mig svar, men håber på nogle råd, så jeg slipper.

Hejsa. 

Det gør PISSE ONDT, for at sige dte mildt, når man skal slås med det der.

MEN, jeg tror ikke du er blevet for stram. 

Jeg tror simpelthen det skyldes tørhed, og det at være lidt ude af træning måske. 

Det er et meget normalt problem, efter fødsel, at det kan være svært at blive ordentligt våd. 

Det er så her din kæreste skal oppe sig lidt. Han skal silmpelthen give sig bedre tid til at hjælpe dig igang. for kroppen reagerer ikke helt som den plejer endnu.

det er muligt du føler dig ophidset, og på et punkt hvor du normalt ville være godt våd, men din krop vil det måske anderledes, og så er du ikke våd nok. 

Og så føles det som om manden har pakket sig ind i sandpapir. 

Mit bedste råd, er at fortsætte med glidecremer, så længe det er nædvendigt, og at han SKAL give sig bedre tid til dig, og sikre sig at du er ordentligt våd og afslappet. 

Den største trøst jeg kan give dig er at det BLIVER normalt igen. Det er bare ikke til at sige hvornår. Jeg må nok skuffe dig her, og sige at hos mig tog det 6 måneder efter den første. Til gengæld oplevde jeg slet ikke dte problem, efter nummer 2

Og nej, det kan ikke skyldes de to sting du fik Jeg fik selv 2 sting, 1 udvendigt, og 1 lige inden for. Og det har ikke noget at sige, i forhold til om du er stram eller ej. 

Det er et spørgsmål om at dinkrop ikke helt er blevet sig selv endnu, der ibland dine slimhinder, og måden de reagerer på

Anmeld

23. september 2012

mariamiss6

dobbelt

Anmeld

24. september 2012

CamiRon

Du har fået mange gode svar, men det kan også være Vulvodyni som egentlig er lidt det samme som nogle af de andre beskriver med spændinger i "opgangen" 

Du kan evt. google det. Det er ikke ualmindelig at få efter en fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.