Må en 1 årig sove med sin dukke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Frejsmor

Det kan jeg ikke se skulle være et problem, det lyder da kun som en god ting at hun får sig en sove/nusse-dukke..

Frej har både en Plyskanin og en spilleelefant som han sover med og er rigtig glad for..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

SussieThyssen

Monica P skriver:

Min lille Johanne har fået en cirkeline kludedukke af sin moster i fødselsdagsgave og hun er hel vild med den, hun har sovet med den i nat og igen her til aften, hun er lige blevet 1 år men er det for tidligt hun sover med et sovedyr??

Monica

Mine har haft sovedyr, dukker og bamser i sengen fra de blev født, så de havde noget spændende at kigge på, og de var ikke ret gamle, da de begyndte at rumstere rundt med dem.

Der kan ikke ske det mindste ved det..det giver kun en dejlig tryghed for dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. september 2012

Fenja09

Tror bestemt ikke at der sker noget ved det når hun er 1 år eller derover, men det tilrådes ikke når de er helt små. Det har noget med deres kropsvarme at gøre, så der skal helst ikke være for meget i deres seng.

/Fenja

Anmeld

24. september 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Monica P skriver:

Min lille Johanne har fået en cirkeline kludedukke af sin moster i fødselsdagsgave og hun er hel vild med den, hun har sovet med den i nat og igen her til aften, hun er lige blevet 1 år men er det for tidligt hun sover med et sovedyr??

Monica

Nej overhovedet ikke.
Min datter har sovet med én bestemt bamse siden hun blev født, og jeg spurgte den gang SP'en om det var i orden.. Hun mente bare at det var helt tip top fordi bamser kan være med til at give en anden tryghed i sengen eller under sovningen..
Og 1 år- så sker der ingenting..

Anmeld

24. september 2012

HeidiØ

Monica P skriver:

Monica

William har altid sovet med 2 kaniner; en sutteklud og en bamse. Så giv du bare Johanne sin yndlings

Anmeld

24. september 2012

Troldemommi

Mor-til-asta-09 skriver:

Min datter har altid sovet med en bamse/dukke, og hun er idag 3 år.. Og det er der bestemt ikke sket noget ved, så skal ikke kunne se hvorfor hun ikke skulle kunne

Anmeld

24. september 2012

Troldemommi

vitapigen skriver:

Ja så kunne det da være rart hvis der er noget andet der kunne trøste hende. Desværre er denne spillekanin blevet et must for at kunne sove, men vi tager det ikke så tungt. Vi har købt 4 stk, for desværre er hun hård ved dem  Hun bruger også sut, men hjæper ikke altid når hun er ked.

4 stk, hold da op, men det er jo med at være forberedt 

Anmeld

24. september 2012

Rikkeas

Monica P skriver:

Monica

Silja sover både med bamser og dukker og nusseklude og alt hvad hun lige hiver op i seng :-D Så fjerner jeg dem når hun sover, så hun har lidt plads at sove på

Anmeld

24. september 2012

vitapigen

Monica P skriver:

4 stk, hold da op, men det er jo med at være forberedt 

Hehe ja det jo det bestiller dem fra Sverige og tænk nu hvis de gik ud af produktion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.